[Techno] DLE - Peluma

DeMeneer

Ingeburgerd
Lid sinds
2 augustus 2008
Berichten
39
Ik heb een trackje is helemaal afgemaakt, wel 9 minuten durend. Ik ga misgien twee versies maken, eentje zoals die nu is en eentje zonder het oplopende sampletje die je het hele nummer hoord. Maar voor de rest vind ik deze track wel af. Laat me horen wat jullie ervan vinden, dan kan ik hem finetunen voordat ik een label probeer te scoren:P.

DLE - Peluma < de derde track in mn virb player
 
Laatst gewijzigd:
Is wel nice! Alleen meer minimal dan techno naar mijn mening.
Kvind je track labcoast ook echt wel vet (veel werk in gestoken zeker?)

Cheers
 
Ik vind die synthetische drums sterk. Sfeer is erg ingehouden en spannend, vooral als die chord sound erbij komt en steeds vrij diep gefiltered blijft. Lekker trackje. Meer een filler dan een banger, als je het mij vraagt. Maar wel een geslaagde filler.
 
lekkere drumtrack... labcoast is fijn maar waar is de rest van labcoast?
maw, wat te kort....

lekker bezig iig!
 
Goed werk! Klinkt lekker allemaal. Hoor ik correct dat jevooral Reason 3 of 4 gerbruikt bij het producen van je tracks?

Keep on making those tunes!
 
Goed werk! Klinkt lekker allemaal. Hoor ik correct dat jevooral Reason 3 of 4 gerbruikt bij het producen van je tracks?

Keep on making those tunes!

Het heeft misschien wat reason invloeden maar ik gebruik alleen fruity loops. Ik heb wel een tr808 emulator gebruikt die je ook kan terugvinden in het reason pakket. Maar wat klinkt er nog meer 'reason' aan? (Niet dat ik me beledigd voel of iets)

Bedankt voor de positieve reacties!
 
Vind dat je mooie tracks maakt met FL Studio. Niet onwijs indrukwekkend maar ze zitten wel verdomd goed in elkaar. Leuke sounds en lekker gemixt ook. Ik ben benieuwd naar je volgende projecten.
 
Back
Top