Nieuwe BasicSystem track!

Lid sinds
24 januari 2002
Berichten
2.935
Nieuwe track gemaakt...I Echo

Ik bleek nog een speak 'n spell te hebben die ik ooit had gekregen toen ik klein was...geweldig ding, kabel eraan gesoldeerd en sampelen maar;)

Deze keer geen 4ttf maar wat anders.

Feedback meer dan welkom!
 

Attachments

  • I..Echo Clean MaxMP3.mp3
    5,8 MB · Bekeken: 41
Lekkere Drexciya accoordjes. Misschien iets te wet. Drums klinken nog steeds lekker punchy over mijn laptopspeakers. Fijne bijgeluidjes.

Ik vind de boodschap niet zo heel erg boeiend of passend. Misschien dat je er een wat betere boodschap bij kunt doen.

Een subtiele maar funkende bassline zou misschien ook wel net ff dat zetje geven.
 
Mmmm, ik smul zwaar van die lekkere 80's chords. Dit is een track waar ik een paar dagen geleden dus helemaal niet voor in de mood was, maar nu dus wel. Gek. Door de chords enkel aan de slaan op de 1, krijgt de track naar mijn idee nooit echt het "los" gevoel als je me begrijpt. Dat moment dat de track op stoom is zeg maar. Ik denk dat het snel verholpen is als je na de break de chords langer laat uitklinken en een fatsoenlijke baslijn maakt.

Groeten, Maus
 
- Ik vind de snare wat te hard.
- de kick wat laf

+ chords super
+ voice/robot super.
+ hats super.

Ik zou de track misschien meteen wat meer groove geven door de hats wat eerder te laten beginnen.
misschien met wat je pad/chord(80's) gaan freaken: filter/env etc... om het wat spannender te houden.

verder in de basis een goede track
 
Back
Top