(HC) BReyn - Never Fall Asleep ( RMX ;)

BReyn

Stamgast
Lid sinds
8 juni 2008
Berichten
287
Locatie
BRUGGE
Om het jaar af te ronden
icon_twisted.gif
m'n eigen remix van Evil activities' en Panic's - "Never Fall Asleep"

Ik moet toegeven ik heb hier en daar wat afgekeken
icon_twisted.gif
( don't we all ¿ )
niettegenstaande dat is het resultaat iets om imo trots op te zijn

De synth bij de melo mag nog een bass als support i know, kvind niet direct de juiste
icon_evil.gif

Ook de atmo rond de break moet ik nog iets opvullen...
De kicks daarentegen staan op punt en rammen lekker HARD !


Owkej bij deze dus graag jullie mening
icon_twisted.gif

http://www.speedyshare.com/302971350.htmlhttp://www.speedyshare.com/383129354.html
 
Laatst gewijzigd:
hmm raar
ik krijg overal de beste en zeer lovende commentaar over deze track en op synthforum zelf houwen ze 'm dicht... ¿

Rijst de egomanie hier dan zo ten top ???
Or do i smell funny :peukie:

Nou aan de andere kant weet ik nu dat wanneer er geen repliek komt dat de geposte track, goed is... :biertje:


.
:kroon:
 
Ik zal wel reageren hoor;)

Persoonlijk altijd lekker nummer gevonden, never fall asleep.

Het begin klinkt lekker, alleen dan komt de main kick? Die vind ik minder, hij lijkt niet echt te pompen. Probeer de intro kick eens wat zachter te zetten; misschien dat dan het verschil goed is te horen met de main kick..

Dan komt de de synth na de break, het lijkt of de hoge tonen zijn weggefiltert. Ik vind de synth niet echt mooi; ook dat staccato vind ik minder, de delay is ook niet echt gepast. Probeer eens een andere synth te vinden. Misschien een octaaf hoger kan al een stuk schelen.

Ik vind je kick riffs wel vet.

Verder klinkt het best aardig op de bovengenoemde punten na :) (voor mij in iig)

Goodluck! :mega:
 
Dan komt de de synth na de break, het lijkt of de hoge tonen zijn weggefiltert. Ik vind de synth niet echt mooi; ook dat staccato vind ik minder, de delay is ook niet echt gepast. Probeer eens een andere synth te vinden. Misschien een octaaf hoger kan al een stuk schelen.

Ik vind je kick riffs wel vet.

Verder klinkt het best aardig op de bovengenoemde punten na :) (voor mij in iig)

Goodluck! :mega:

mja met melo'n heb ik altij prob'n :D
het is een hele quest om deftig harmonieus iets op te bouwen
als je hiervoor handige tips hebt ofzo ... MEER dan welkom!
en zeker om ze zo schizo-mogelijk-te-doen-klinken tips zijn ook welkom
kheb de track een paar dagen niet gehoord en dan blijkt het makkelijker om afstand te nemen en fouten eruit te halen

alvast bedankt voor je review, ik zal er werk van maken...


groeten
 
Back
Top