X

Depricore

Collapse
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Depricore

Pfff wat een takke herrie, en ik blijf er maar naar luisteren (ondanks dat ik het zelf gemaakt heb)

Ondergang.mp3
    hardware lijstAcornBBC B, Commodore, Apple iMac G5, Powerbook G4, Atari TT/Falcon, ST
    MusicCasio CZ-101, Yamaha DX-7, DX-7IIFD, sy-35, SY-55, SHS200, Korg Poly 61, 800, 05R/W,M1, N364, Kawai K1-M, K4, Roland E-20, U-110, U-20, Casio DG-20 Bass Yamaha BB350F, Ibanez 707 Gitaar Yamaha RGX-112, Fender Telecaster, XP Akoestisch staal, Dean Baby V, Squier Hello Kitty Strat
    in revisie: niets op het moment

Al mijn commodore hardware voor een Yamaha DX200

jawadde

Comment

Oeffff, niks teveel gezegd..

hoewel.. dat ernaar blijven luisteren heb ik eigenlijk niet..
      Thirty thousand feet above the earth, it's a beautiful thing..

I just like to sit in the dark and watch all the pretty lights blink and glow..

therapie

Comment

http://nl.youtube.com/watch?v=O_CfOC...eature=related
        Slijp mijn lenzen nog eens, wil je?
        En hijs de zeilen rondom het niemands-
        land van de slaap, ontkurk de fles,
        zet koers, maak vaart,
        de dood wordt voor de dag bewaard.

https://soundcloud.com/gentleclockdivider

Comment

.
          https://soundcloud.com/theuntitled

Comment

Ik luisterde ernaar en plots stond ik in mijn badkamer met een scheermesje De titels doen dit nummer eer aan!!! Maar nog een keer luisteren?? ach wtf why not ik heb nog een pols.

ps dit is uiteraard een grapje neem het niet te serieus ben eigenlijk een behoorlijk vrolijk persoon. Vindt die stemmen creepy man...

Comment

OK, zo klinkt een gabberparty dus in het hoofd van een bijna dove psychopaat...

Te|

Comment

Wat zeg je? Toch eens iets aan mijn oren laten doen
                Laatst gewijzigd door MadDonna , 1 december 2008, 22:39.
                hardware lijstAcornBBC B, Commodore, Apple iMac G5, Powerbook G4, Atari TT/Falcon, ST
                MusicCasio CZ-101, Yamaha DX-7, DX-7IIFD, sy-35, SY-55, SHS200, Korg Poly 61, 800, 05R/W,M1, N364, Kawai K1-M, K4, Roland E-20, U-110, U-20, Casio DG-20 Bass Yamaha BB350F, Ibanez 707 Gitaar Yamaha RGX-112, Fender Telecaster, XP Akoestisch staal, Dean Baby V, Squier Hello Kitty Strat

Comment

erg saai, er gebeurd helemaal niets...
                  en dat met jouw gearlijst... :confused:

Comment

Originally posted by Bass View Post
                    erg saai, er gebeurd helemaal niets...
                    en dat met jouw gearlijst... :confused:
                    Niets van gebruikt, alleen met software gedaan, er zat ook geen plan achter. Wilde alleen het zo creepy mogelijk laten klinken.

Comment

Working...
                    X