Dreamcatcher

In het begin vind ik die hoge piepjes wel leuk maar na een tijdje vind ik ze storend (lees: irritant). De drums mogen van mij ook wat meer variatie hebben. De strings vind ik heel mooi. Ook het lead gedeelte is best goed maar er mag over het geheel wat meer variatie in. Ergens een breuk. Nu ik verder luister, gooi die piepdingen eruit.
Hoop dat je er iets aan hebt.

Groet,

Martino
 
Lekker hoor! Ik heb 'm nu al een uur of zo op repeat staan (onder het werken ;) ) en hij zit me nog steeds niet in de weg. Goed sounddesign! Had van mij ook best wel een stuk langer gemogen trouwens; dan krijg ik niet steeds die fade-out en weer -in om de zeven-en-een-halve minuut... :P

(is wel over laptopspeakers geluisterd trouwens, dus productie-technisch zegt dat niet veel over de track...)
 
Vooral die 2-tonige cycle met verschuivende timing (hoe moet ik dat ding in vredesnaam omschrijven?!) vind ik erg tof en geeft het geheel een duister teintje!! Die hoge toontjes worden misschien irritant gevonden maar passen prima in het thema 'Dreamcatcher'. Ambient is nou eenmaal niet bedoeld als floorfiller.
:okdan:
 
Voor een ambient track precies voldoende variatie. Lekker om idd bij weg te dormen. Die hoge sweeps mogen er wat mij betreft uit.

Goed bezig verder!
 
Back
Top