Nog een Dark psy track

lekkere track hoor!

ik vind je wat hoger gepitchte en gecrushte geluiden erg tof. het intro met die sample is naar mijn smaak wat aan de lange kant, zet er k/b onder en het begint gewoon allemaal wat eerder. wel mooie sfeersample. en van mij mag de kick/bass combo wel wat dominanter (gewoon harder).

ohh nog ff op mn monitoren geluisterd. oops ...deze track verdient betere kik/bass, kick moet wat bass erbij hebben. probeer eens te layeren met een lekker lange kick met veel bass erin. transient kun je dan gewoon houden. en de bass mist van alles.

gewoon ff vette k/b maken en dan heb je echt een mooie track.
 
ook even geluisterd, was er gisteren te gaar voor,.
denk dat je er nog wel wat werk aan kunt verrichten. vind het een oke sfeertje wat de track heeft.
de intro met stem zou ik wat meer variatie inbrengen, deze is nog wat saai.
als eenmaal de kick losgaat, dan heb je een hele strakke kick, maar wel met weinig body, dat is jammer, hij mag dikker cq ronder, ach what;s in a word, bij de track. mag ook met iets meer kracht maar dat komt eigenlijk eerder door het geluidje wat er bovenop gelayerd is merk ik als ik dit typ. misschien iets zachter en dan is het allicht al oke.
de geluidjes overal op en tussendoor zijn prima, maar let even op de uitschieters in het hoog, zitten wat scherpe piekjes in.
als je de baslijn dubbelt op een minuut of 4 lijkt het wel alsof je er een delay op hebt zitten die net 1 stapje teveel feedbacked, maakt het een klein beetje rommelig. maar, dat mag de pret niet bederven :D verder vind ik het een leuke track!

dus ja wat vipal zegt. gewoon vette k+b maken en dan heb je een mooie track!
 
Bedankt!!!!!

Ik zat inderdaad nog te kloten met de bassline bleek dat er een reverb overheen zat die maakte het een beetje rommelig heb hem ook wat wat meer naar de middenfrequentie getrokken waardoor die wat zuiverder is.

Ik ga zeker nog even met de k\b aan de gang, bedankt voor de tips eindelijk weer eens een paar mensen die hun eerlijke mening uit durven te spreken!!!

Ill keep you posted!
 
Back
Top