dark fullon psy trance track

lekker dark die bassline,struktuur ,toevoegsels kan beter,ben zeker van dit een goed afgewerkt nummer kan worden.
 
mee eens met de bovenstaande commentaren. klinkt goed, lekker donker, en de freaky geluiden zijn ook goed. als je dit strak krijgt heb je een prima nummer! (nu ook al hoor)
 
Hey nog een psy freak...... fijn.....

Het klinkt zeker grappig voor psy vind ik het percussie lijntje wel dik.
Je zou kunnen proberen voor het lange lage geluid er een paar octaven hogere synth die net iets meer freakt maar wel hetzelfde spoor gebruikt dan krijg je een wisselwerking die dat spiraal effekt veroorzaakt. Als je dan npog een van die twee laat pannen word het helemaal grappig.

Alleen vind ik het voor full on dark veel te rustig het lijkt meer op donkere progressive a la sensient (wat echt uebernice is)

Misschien een paar stemsamples en veel korte eruitspringende geluiden, maakt het wat voller en minder makkelijk te begrijpen ;)
Het enige waar ik altijd op probeer te letten met het inzetten van dat soort korte samples is dat ik wel altijd probeer ook daarin een melodie lijn te maken omdat je anders heel snel het idee krijgt dat er maar wat geluisden in zijn gepleurt om de boel op te vullen.

Maar het is zeker een nice begin.

Bedenk me net trouwens dat ik zelf nog nik sheb staan op synthforum vanavond maar eens even wat uploadbaar maken.

Keep up the good work!!!
 
Ok heb mij laatste projekt op rapidshare gezet moet nog veel aan gebeuren maar beloofd is beloofd!

check hem even..
 
Standaard plokbas met standaard monotoon basritme. Niet echt een hele spannende uitbreiding binnen het genre volgens mij. Daar bovenop wat losse geluiden. Als dat geen gejatte geluiden zijn maar eigen brouwsels vind ik het alsnog knap. Ik vind de effecten wel op een goede manier toegepast, het is makkelijk om over the top te gaan met dit soort muziek denk ik.
 
hoi bikkel, bedankt voor je kritische reaktie. ik ben t op zekere hoogte met je eens.

dit is overigens mn eerste dark-psy track, zou raar zijn als ik hiermee pretenties zou hebben alsof het iets super bijzonders is. ik heb gewoon de eerste bounce na 2 dagen klooien gepost.


ja die bas mag wel wat variatie., mee eens.

en ik weet niet of t makkelijk is, maar voor mij doet dat er niet zoveel toe, als t maar goed klinkt. ben wel nu benieuwd geraakt naar jouw muziek.
 
O heheh hij staat treouwens onder de titel

Nog een dark psy track!

O en er zit geen compressie overheen dus je stereo moet lekker hard :P
 
hoi bikkel, bedankt voor je kritische reaktie. ik ben t op zekere hoogte met je eens.

dit is overigens mn eerste dark-psy track, zou raar zijn als ik hiermee pretenties zou hebben alsof het iets super bijzonders is. ik heb gewoon de eerste bounce na 2 dagen klooien gepost.

ja die bas mag wel wat variatie., mee eens.

en ik weet niet of t makkelijk is, maar voor mij doet dat er niet zoveel toe, als t maar goed klinkt.

Ja ik zeg gewoon eerlijk wat ik denk, maar ik twijfel ook een beetje omdat het waarschijnlijk ook gewoon iets is wat bij dit hokje muziek past.

Ik vind de track vrij leeg, maar er zitten wel wat interessante texturen in. Die monotone bas is misschien niet persé vervelend maar het is buiten de texturen verder leeg. Dus als je die texturen of iig het grootste deel zelf gemaakt hebt heb ik echt enorme waardering voor wat je gemaakt hebt.

ben wel nu benieuwd geraakt naar jouw muziek.

Ik heb hier wel eens wat gepost.
 
Back
Top