[Jam] 12 min minimalistic acid

ik vind em perfect,en die beats zijn simpel maar heel goed geprogrammeert

je hebt je geinspireerdt van mechanical madness ofzoiets gemaakt door belram niet? :) lijkt er sterk op ,die sfeer en sounds

hmm fff ogezocht voor je:

http://www.discogs.com/release/19705

pas op ik ben een kenner :)
 
ik vind em perfect,en die beats zijn simpel maar heel goed geprogrammeert

je hebt je geinspireerdt van mechanical madness ofzoiets gemaakt door belram niet? :) lijkt er sterk op ,die sfeer en sounds

hmm fff ogezocht voor je:

http://www.discogs.com/release/19705

pas op ik ben een kenner :)

.
Hehe, Thanks!

Ik weet niet of ik die track van Beltram ken, maar daar ben ik in ieder geval niet door geinspireerd.

Ik heb meer inspiratie gekregen van Korridor van Hawtin (de hoge 303) en van aan de knoppen draaien.

Het is een saaie track, maar de eenvoud heeft wel weer wat, al zeg ik het zelf.
 
.
Hehe, Thanks!

Ik weet niet of ik die track van Beltram ken, maar daar ben ik in ieder geval niet door geinspireerd.

Ik heb meer inspiratie gekregen van Korridor van Hawtin (de hoge 303) en van aan de knoppen draaien.

Het is een saaie track, maar de eenvoud heeft wel weer wat, al zeg ik het zelf.
als ik wat tijd heb zal ik je eens die trak stukie posten ,je zal versteld staan dan
 
luister bassline van deze (mechanical madness)en dan jouw track vanaf 05;50:
zelfde sfeer en style,tune ook denk ik

de acid genre style athmos vd jouwe die begint at 1;45 is style

'Adrenalin M.O.D' ,track 'Exctasy' denk ik,ken je die? anders post ik em ff
 

Attachments

  • 06 78Th Street Project - Mechanical Madness (1988) (2).mp3
    3,4 MB · Bekeken: 42
Thanks voor de feedback mannen!

En Hex, ik vind 'm toch echt niet op Mechanical Madness lijken hoor. Het basloopje heeft er minimaal iets van weg, maar qua sfeer vind ik het geheel anders.

En Adrenalin M.O.D. dat is echt lang geleden dat ik die voor het laatste gehoord heb. Volgens mij heb ik die alleen op tape staan. Dus post maar een snippet als je wilt!
 
Back
Top