[pop] Sensitive Skin

Stage73

elektromechanisch lid
Lid sinds
20 april 2006
Berichten
925
Locatie
Hamburg
nieuw liedje online!

en...GEEN rhodes erin! ik had een heel dik arrangement en uiteindelijk alles weggekieperd nadat ik de "Rolettes" 6 backgroundstemmetjes had laten inzingen

downloadt en huivert op

http://homepage.hispeed.ch/chromelegs

instru's: Nord Electro (piano), SonikCapsule (bas), Battery2 (drums) en een uitstrijkje van Vstation

met dank aan Katharina voor de mooie fotos die ik nog es goed ga inscannen

Roald
 
Lekker nummer!
Maar is die piano nou echt van Nord Electro of van de Stage? Het is geen denderende piano, maar hij past heel goed in dit nummer :)

Petje af!
 
prima nummer,i had eerder wel een ander type van reverb op te voice gekozen,of eerder dry,warmer klinkend dan ,die s-en vind ik lastig klinken in die ambience nu.
 
au, ja de reverb is ergens helemaal fout...ik snap niks van reverbs :| wat het ook erger maakt is dat ik later besloten heb de drums er pas laat in te laten komen, en dus de vocals (die een beetje koptelefoonspill hebben) gegated heb...ik krijg het gevoel dat het gate sluiten de reverb nogal triggert...

de piano is Electro. ik vind m eigenlijk prima, en funktioneel, er zit alleen een irritant "ring"geluidje in ergens bij de middelste C, als je echt in het FF bereikt "ramt"
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top