Graag feedback op m'n tracks

Klinkt lekker, leuke breaks en melodietjes, als ik ze zo allemaal na elkaar luister lijkt het wel een beetje veel van hetzelfde idee...
En het klinkt voor mij wat klinisch/eendimensionaal, misschien een idee om dingen zoals drums heel minimaal te variƫren in bijvoorbeeld de pitch, of wat te filteren zodat het wat levendiger/organischer wordt...:okdan:
 
Oke maar denken jullie dat labels hier interesse voor kunnen/zullen hebben?
 
Oke maar denken jullie dat labels hier interesse voor kunnen/zullen hebben?

'heel simpel' zit een lekkere roll in, vooral in het begin. Dit nummer zou het best nog wel eens goed op een dansvloer kunnen doen. Misschien dat het nog net dat ene beetje fine-tuning nodig heeft om het iets meer eigen(zinnig) te maken. Kortom ik zou zoiets best kunnen/willen draaien in een set.

De andere tracks klinken ook erg lekker in de oren. Mijn rechter voet vind ze ook erg prettig gezien die meteen begon mee te tappen.

Als ik soms hoor wat voor releases er uitkomen op vinyl/cd/download zou dit nummer zeker wel label-geschikt zijn. Gewoon de track op cd fikken en rondsturen naar de labels waar jij de track uit zou willen brengen. Niet geschoten is tenslotte altijd mis...

:okdan:
 
Vind je tracks goed klinken ... weinig op aan te merken.
Lekkere sound ... alleen is het 13 in een dozijn. Daarmee bedoel ik dat je iets bijzonders zal moeten doen om op te vallen ;)

Iets waarvan ik zelf denk dat het het lastigste onderdeel is van tracks bouwen :D
 
Back
Top