Dark Tekno Italian Style

Septic

ex Modular addict
Lid sinds
17 februari 2002
Berichten
6.686
Locatie
Gorinchem
http://share.ovi.com/media/Septicstudio.public/Septicstudio.10071



<embed src="http://share.ovi.com/flash/audioplayer.aspx?media=Septicstudio.10071&channelname=Septicstudio.public" width="145" height="60" type="application/x-shockwave-flash"></embed>

Cthulhu.jpg

Enjoy, jaren 90 rimramdisko style in het straatje van het illustere label ACV

Er zitten 3 valse akkoorden in, ik had geen zin om die eruit te snijden...
 
Hey Septic,

Vet synth geluid van de eerste 5 minuten, zit er toevallig een Creamware ASB geluid in? Ben zelf ook best een Scope addict ;)
Luistert lekker weg... Thanks for sharing! :okdan:
 
Ik vind dat synthgeluid in de eerste paar minuten ook leuk. Maar als de drums er dan bij komen, lijkt het allemaal een beetje los van elkaar te staan. Net of het qua sfeer net niet helemaal voegt. Ik vind de drums ook wat 'kaal' aandoen.
Later vind ik het dan wel weer meer een geheel worden.
 
Bedankt voor de comments, drums zijn erg droog dit keer idd. Synths zijn de Minimax en de Pro12 ASBs, dikke bakken :P
 
Track is best goed,drums zijn goed zo dry,een weinig te luid wel,en zoals OJS zegt staan ze los van de rest,en dat omdat,en moet je proberen,de tune van de kick te lowen zodat die meer woept met de bassline(die opzich wel een subsinus lekker zwaar mag meedragen,dat zal het geheel nog zwaarder en darker maken.
 
Wat saai en voorspelbaar! Na lang wachten met een loop die er niet interessant genoeg voor is, word je geduld beloond met jawel een kale basdrum die qua klank niet bijzonder lekker past, gevolgd na een aantal maten door nogmaals jawel een handclap!

Tot zover mijn ongezouten mening :okdan:
 
Wat saai en voorspelbaar! Na lang wachten met een loop die er niet interessant genoeg voor is, word je geduld beloond met jawel een kale basdrum die qua klank niet bijzonder lekker past, gevolgd na een aantal maten door nogmaals jawel een handclap!

Tot zover mijn ongezouten mening :okdan:

op het ACV label waren er altijd veel handclaps,dus die moet er gewoon zijn :biertje:
 
Het begin vindt ik vrij lang duren. Naar mate je track vordert komen er meer leukere elementen naar voren. Ik zou je track gewoon wat inkorten en dan heb je een aardig nummer.
 
Back
Top