Nieuwe Track 's

Deep2Tech

Stamgast
Lid sinds
6 juni 2008
Berichten
186
Hello ,

We hebben ook nog een paar nummertjes om te beoordelen :geslaagd:
graag zouden we wat reacties hebben gehad
de tracks staan op onze myspace gewoon op de onderstaande
link klikken, maar dat hoef ik jullie niet meer uit te leggen he *D

www.myspace.com/deep2tech


alvast thx

grtz Deep2Tech
 
t hele gamma

t hele gamma

Vind ik tof :dj:

Op een of andere manier ga ik helemaal terug naar de beginjaren van de house, vermengd met die echte belgische sound en een snufje PsyTrance. Een grote flavour die je niet in een hokje kan plaatsen! :kroon:
Like it!!

Groetjes :doei:
(Als jullie tijd hebben, check mn songs ook es op mn website, thanx)
 
Ik heb even geluisterd op de myspace, zero gravity is toch voor mij de favoriet !
 
Zero gravity:
Erg lekker hoor. Het is jammer van de slechte kwaliteit van myspace maar goed daar probeer ik ff niet op te letten :)
Ik vind het lekker dat de track rustig opbouwt maar wel interessant blijft. Echt een lekkere dansbare track voor in een discotheek/club (zoals die kleine zaal in Noxx, ken je misschien wel als Belg, vette tent:{).

Cosmic feelings: Ook lekker deep, maar ik vind deze wat minder. Denk omdat het thema van dit nummer vooral om 1 melodie draait die ik niet zo super vind (ik ben maar ff eerlijk:)).

Sleepwalker: ook lekker opbouwend (misschien iets te afwachtend/lang) en mooie overall sound (voor zover dus te beoordelen is met deze myspace qualiteit). Die trance leads zijn wel vet omdat je het totaal niet verwacht bij de track zoals ie begon.

De percussie vind ik bij alle nummers die ik heb gehoord een beetje te simplistisch misschien, daar kan denk ik nog wat meer variatie in. Maar over het algemeen vind ik het erg goed!!
 
Bring it on

Bring it on

kom maar op met de feedback ,want we zouden deze nummers
willen releasen maar hebben natuurlijk zo veel mogelijk feedback
nodig , en zeker van mensen die der iet van kennen natuurlijk
dus .... BRING IT ON !! :walker:



www.myspace.com/deep2tech :D
 
Back
Top