Vintage boy - Give me silence [Hardstyle]

Daar ga ik wel los op! Na de break als de (1:57)melodie er weer in komt vind ik iets minder klinken, maar alstie komt gaat ie ook lekker!
Melodietje ook lekker. Uitwerken!!!!
 
thnx man:D moet hem idd nog ff beter uitwerken, maar ben blij dat er nu al positieve reacties op zijn:)
 
Ik mis 1 groot iets, en dat is low frequencies,moet hier op men studer de bass op max zetten ,is het door de mp3 of is dat vrijwillig zo gedaan?
 
ja klopt:S ik heb uhm bij vriend van me in de auto geluisterd, en daar ook totaal geen laag idd. komt omdat ik hem op koptelefoon heb gemaakt denk ik, daar heb ik genoeg laag. maar morgen bestel ik monitors dus hoop dat het dan verholpen gaat worden.
 
ja klopt:S ik heb uhm bij vriend van me in de auto geluisterd, en daar ook totaal geen laag idd. komt omdat ik hem op koptelefoon heb gemaakt denk ik, daar heb ik genoeg laag. maar morgen bestel ik monitors dus hoop dat het dan verholpen gaat worden.


gebruik je akg of senheiser?
 
sennheiser ;) aldi koptelefoon geloofk:P

gooi em weg en koop een sony vd pro reeks,die reproduceert bassen tot 30hz als die er ook zijn senheiser kleurt zodat je denkt dat ze er zijn tot je luistert op speakers,ik had destijds hetzelfde probleem als jij.
 
haha oke, nou ga eerst monitors kopen nu, misschien later nog een koptelefoon. iig bedankt voor je tip!!
 
Back
Top