Longplayers Album *Intercom* - OUT NOW!

trigg

Brass Intelligence
Lid sinds
27 november 2002
Berichten
2.576
Locatie
Delft
OUT NOW: het lang verwachte nieuwe album “Intercom” van Longplayers

intercom.jpg



Luister het volledige album op onze vernieuwde website: www.longplayers.nl

én download Preamp, een exclusieve bonustrack gratis in high quality op onze MySpace

Intercom is een energiek dance-album waarmee Longplayers genres als breaks, electro, progressive en drum ’n bass laat samenkomen tot een dynamisch geheel. Een mooie balans tussen instrumentale- en vocale nummers resulteert in groovy songs als ‘Eternity’ en ‘Feel You’ afgewisseld met stevigere tracks als ‘Arise’ en ‘Diabolik’. Naast vaste vocalist Martin Hilkhuysen zijn er bijdragen van gastvocalisten Shamangi (Artefact), Vanessa Piergolam en Ro Krom (Kraak & Smaak).

Intercom is tevens aanleiding voor een nieuwe Longplayers-tour langs clubs en festivals.

De volgende data staan al reeds in de line-up:

6 juni – TU Delft Zomerfestival (Delft)
13 juni – Ciccionina (Delft)
14 juni – Pakhuis Wilhelmina (Amsterdam)
27 juni - Paard van Troje (Den Haag) <-- OFFICIAL CD RELEASE PARTY

:dj:
 
Vet! Klinkt erg lekker zo op het eerste gehoor :)
 
klinkt zeker goed. Zal 'm binnenkort aanschaffen en eens kijken of ik 1 van de optredens kan bijwonen :)
 
Top trigg!

Net geluisterd op de site, vette cd, die komt er nog wel bij hier :okdan:

(Hey krijg nou wat, Diabolik staat er ook op ;) )
 
Heej, gefeliciteerd! Klinkt lekker

:D Zo'n intercom hadden we vroeger ook thuis!!
 
Goed bezig Trigg! Gefeliciteerd met deze release. Nummers op de website klinken vet!
 
Gefeli zeg! Altijd leuk een release.

En doe Shamangi nog de groenten als je ze ziet.
 
Cewl Trigg! Klinkt weer eens helemaal top.

Wanneer gaan jullie eens wat noordelijker optreden? Hoewel A'dam voor ons ook wel te doen is. Kan je een beetje parkeren daar? Of is dat net zo'n hel als in het centrum?
 
Felicitadas Trigg.

Heb geluisterd en vooral de wat stevigere tracks trek ik echt meer dan prima (zoals je wel had verwacht denk ik).

Mooie mixes en geluiden ook. :okdan:
 
Preamp heeft een z3ta preset? :D
 
CD is binnen. Hij is dik! :)
 
De mijne schijnt ook op de mat geploft te zijn als ik moeder de vrouw mag geloven.

Morgen dus opzetten in de auto richting Tilburg met de subwoover op 11 :D
 
Nog even wel vermelden dat het album dope is, en de designs ook (album art en website!) Netjes! I dig the style trig!
 
Waarom staat er "SREQNFPWAOF" in morse code op de CD?

dat staat voor:

Steady Rockin' Energetic Quality
No Further Precautions with Action or Funk

:peukie:



overigens.. iedereen bedankt alvast voor de positieve feedback! :okdan:
 
Ik heb ongeveer de eerste helft gehoord, en het klinkt lekker :) Goede beats en dikke synths :okdan:

Persoonlijk vind ik alleen de MC/rapper parts niet zo geslaagd, trekt het niveau naar mijn idee wat naar beneden. Ik kan me voorstellen dat het bij live-optredens goed werkt, maar zo op de CD klinkt het naar mijn idee een beetje teveel als een oerhollandse jongen die net iets teveel zijn best doet om heel erg als een Amerikaan te klinken. En juist omdat de rest zo strak en professioneel klinkt valt het een beetje uit de toon. Gelukkig zijn deze parts redelijk dun gezaaid ;)
 
Back
Top