Nieuwe Tracks

in ieder geval wel mooi vrouwje bij "Monument (samples)"
 
Emoticon.mp3 is dat een letteromgooiing van monotonic ?
duurt namelijk wel errug langen er veranderd niet zoveel
toch is het een redelijk lekker stukje muziek al is het mijn stijl helemaal niet :)

kilerwhale had wat mij betreft wel zonder compressor limiter gekund , maar ik heb geen smaak
 
Orgineel geplaatst door matt second
kilerwhale had wat mij betreft wel zonder compressor limiter gekund , maar ik heb geen smaak
Dan vrees ik voor de Glen Talloch :[>
 
Orgineel geplaatst door Synic
Dan vrees ik voor de Glen Talloch :[>
huh ??

Maar eh zonder comrpessie ?
nee niet echt want de hihats is een combo van een klein live loopje + 909 hihats en dat lijken nu 1 hihat te zijn.

Bedankt allemaal voor de reacties, maar er staat nog meer hoor ;-)
 
Ha,

Erg groovy nummers zeg! Als ik niet beter zou weten dan is you ook DJ (true?) Leuke breaks en afwisselen enzo.

Dat van die compressie met killerwhale klopt denk ik wel. Je krijg wel een mooi 'zuigeffect' dat wel. Gooi je die compressie over de hele mix of alleen de bass drum? En in het algemeen klinken je mixen vet maar qua stereobeeld is het wat 'mager', doe je wel eens pannen of zo? Maar voor m'n gevoel drukt hier al het 'laag' het 'hoog' weg.

Toffe shit!
 
Orgineel geplaatst door fuse
Ha,

Erg groovy nummers zeg! Als ik niet beter zou weten dan is you ook DJ (true?) Leuke breaks en afwisselen enzo.

Dat van die compressie met killerwhale klopt denk ik wel. Je krijg wel een mooi 'zuigeffect' dat wel. Gooi je die compressie over de hele mix of alleen de bass drum? En in het algemeen klinken je mixen vet maar qua stereobeeld is het wat 'mager', doe je wel eens pannen of zo? Maar voor m'n gevoel drukt hier al het 'laag' het 'hoog' weg.

Toffe shit!
De compressie stond over alles behalve de dubby k2000 stabs
En zekers drukt het laag hier het hoog weg (mdx2100 he)

En het stereobeeld is niet veel nee, maar ik een club hoor je dat niet zo snel. Tegenwoordig probeer ik dat wel een beetje opener te maken

En ohja ja ik het sl's thuis staan :-P
 
Laatst gewijzigd:
nog meer tracks

nog meer tracks

Ik heb er nog 2 wat ouder tracks erbij gezet
Weer de mks 80 als de main synth

Denk een beetje aan ARIL BRIKHA

www.mp3.com/reflexII

Ik hoor graag wat jullie er van vinden
 
Back
Top