Voorinschijving Kratarknathrak LP

kratarknathrak

All hail the dark lord!
Lid sinds
11 juli 2001
Berichten
905
Locatie
Hillegom
Geacht Forum!
Momenteel ben ik bezig met het plannen voor en het uitbrengen van mijn eerste LP. In eigen beheer natuurlijk.

de plannen vorderen! Twee offertes zijn binnen, en het belooft allemaal financieel haalbaar te zijn. Ik moet er geld voor lenen, en dus is het zaak om het te lenen bedrag zo klein mogelijk te maken. Hoe doen we dat? Met een voorinschrijving! Jaja. :)

Mensen die dit kleinood willen bezitten (en wie wil dit nu niet?) kunnen geld overmaken op rekening 30 69 32 938 van de Rabobank op naam van P Winkelaar te Hillegom. Wat betreft het bedrag staan er twee opties open:

Optie 1: Ik zie die gekke Krat regelmatig op feestjes, en dan kan hij die LP wel aan mij overhandigen:
Maak 10 euro over

Optie 2: Ik kom nooit op feestjes door mijn sociale handicap en wens dit kleinood, wat het zeker goed gaat doen op de draai en koffie tafel, via de post te ontvangen.
Maak 16 euro over

Optie 1 is slechts voor sommigen op dit specifieke forum van toepassing daar ik me op sociaal gebied voornamelijk in de Nederlandse (en soms Belgische en Duitsche) Gothic/EBM/Industrial/Darkfolk scene begeef, hoewel ik occasioneel nog wel eens een feest van het Bunker label en aanverwanten frequenteer. Mensen die vlak bij mij wonen(Bollenstreek), kunnen natuurlijk afspreken of zo. In dat geval: E-meel mij! Graag op newdarknessrec@lycos.com

Natuurlijk moet er nog wat leuks komen voor diegenen die belangeloos voorinschrijven. Dat is er! In de komende dagen zal ik een Kratarknathrak verzamelaar samenstellen met louter deleted en outtakes-werk. Op een liedje na zijn al deze tracks, of zeer zeldzaam, of nooit uitgebracht. Bij sommigen laat de kwaliteit compositorisch en productioneel natuurlijk wat te wensen over, maar we geven hem er gratis bij. Dus dat moet wel te doen zijn. Deze verzamelaar zal 10 liedjes bevatten, met een totale lengte van ongeveer een uur. Uitgebracht op CDr in een speciale hoes (lees: goedkoop freubelwerk) , en zal alleen ter beschikking staan van diegenen die voorinschrijven. Voor de avantgardisten onder ons: Limited edition warning!!!! :)

Wat betreft de termijn: Ik hoop de LP binnen drie maanden te hebben uitgebracht, bij voorkeur sneller. Dat hangt alles van de snelheid van de perserijen af, en van hoe snel ik de financiering rondkrijg.

Nog wat aanvullende info over de LP:

HOESDEF.jpg


Kant a:

- Perpetual motion machine
- Poekie Ko-nijn-K
- Dumdum

Kant b:

- Darf ich ein taschen kaffe bitte?
- Theme from the body thetans
- Simplicity V1.2

De muziek stijl is te omschrijven als IDM en Ambient met een duistere atmosfeer. een beetje te vergelijken met het oude werk van Aphex Twin en Autechre. Maar dan meer gothic zeg maar. Om liedjes te luisteren verwijs ik naar:

Kratarknathrak mp3 site

Dank u wel!
 
Waarde Pjotr, bij deze wil ik wel zo'n mooie onderzetter met uwer muzikale trommelvliezen strelende terror :P reserveren (ben gek op zwarte schijven).
Ik zal binnenkort even de Roebels overmaken op uwer bank bankaccount, met de optie dat ik je wel een keer op een feestje tegenkom...

-TR-
 
Heee! Dat zei je ook al op het Dutchgothic Webforum! Wil je er twee dan? :P
 
normaal komen onderzetters togh in setjes van 8 ofzo? :D
Krijg ik er dan wel een leuke stijlvolle houder bij?

-TR-
 
Mag ik een off topic vraag stellen? Wat is EBM voor een stijl (Electriv Boogie Machine???) en wat is DarkFolk(terrorpolka?).

Geen geintje ofzo, ik wil het echt weten...
 
heavy-metal lounge?
new-age gabber core?
foxtrot-step?
 
EBM oftewel Electronic Body Music, denk in lijnen als Nitzer Ebb en Front 242
 
electronische lichaams muziek! yeah! heb me altijd afgevraagd wat nou precies lichaams muziek is..... om op te dansen neem ik aan? oh liep Gerard J. Walhof maar op dit forum rond...Frrrrrrrrrrrrrrrooooooooooooontline!!! ;)
 
Ik wil'm eigenlijk alleen al hebben voor de hoes, maar ik vind dat mensen die iets uitgeven in eigen beheer best een duwtje in de rug kunnen gebruiken om het beleid van de meeste platenmaatschappijen een trap te geven...
 
Back
Top