"Alchemia" door René (van der Wouden) nu verkrijgbaar.

Luxman

Ancient Member Sr. (René)
Lid sinds
23 Maart 2004
Berichten
3.543
Locatie
Omgeving nowhere
Beste Forumleden,

Mijn 2e CD(-R) is nu verkrijgbaar genaamd: "Alchemia" geinspireerd door de goudsmeden met de avontuurlijke inslag. De muziek valt te categoriseren onder "krautrock / EM" uit de periode 1976-1985. Ik heb getracht zo veel mogelijk eigen klanken te gebruiken en daarvoor diverse synths gebruikt zoals de K2500r, Nord Modular, Z1, SY77, Reaktor 5, Micron.

totale speelduur is 60 minuten verdeeld over 5 tracks. Dus als je liefhebber bent van TD/Klaus Schulze/JMJ/Vangelis dan vind je dit misschien ook wel leuk.

De CD kun je rechtstreeks bij mij bestellen voor EUR 16,00 (inclusief verzending) of bij Groove Unlimited. Er zijn nog 2 leveranciers, maar daar zal de gemiddelde Synthforummer niet zo gauw heen gaan, maar het kan natuurlijk wel.

Geluidsfragmenten staan hier René's muziek

rene
 

Attachments

  • cover alchemia.gif
    cover alchemia.gif
    42,3 KB · Bekeken: 87
Gefeliciteerd met je release!
Ik vind het een bijzonder mooie hoes.

Het eerste fragment 'the true glass...' doet me denken aan Philip Glass himself :D (toeval?)
Dat moet dan wel, want 'Far across...' gaat daar gewoon mee verder.
En het derde 'golden dreams...' ook al. Al hoor ik hier dan toch wel wat meer melodie verschijnen.

Persoonlijk ben ik niet zo'n liefhebber van die repetitieve stijl, maar het is technisch zeer proper en er zullen zeker liefhebbers voor zijn.

Succes!
 
Het eerste fragment 'the true glass...' doet me denken aan Philip Glass himself :D (toeval?)

Ik hoor meer John Adams in dat eerste fragment eerlijk gezegd, Hoodoo Zephyr.

Het is wel mijn soort muziek :okdan:
 
Leuk, zijn er voorbeelden van? De oude link werkt niet meer.
 
Back
Top