X

"Alchemia" door René (van der Wouden) nu verkrijgbaar.

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

"Alchemia" door René (van der Wouden) nu verkrijgbaar.

Beste Forumleden,

Mijn 2e CD(-R) is nu verkrijgbaar genaamd: "Alchemia" geinspireerd door de goudsmeden met de avontuurlijke inslag. De muziek valt te categoriseren onder "krautrock / EM" uit de periode 1976-1985. Ik heb getracht zo veel mogelijk eigen klanken te gebruiken en daarvoor diverse synths gebruikt zoals de K2500r, Nord Modular, Z1, SY77, Reaktor 5, Micron.

totale speelduur is 60 minuten verdeeld over 5 tracks. Dus als je liefhebber bent van TD/Klaus Schulze/JMJ/Vangelis dan vind je dit misschien ook wel leuk.

De CD kun je rechtstreeks bij mij bestellen voor EUR 16,00 (inclusief verzending) of bij Groove Unlimited. Er zijn nog 2 leveranciers, maar daar zal de gemiddelde Synthforummer niet zo gauw heen gaan, maar het kan natuurlijk wel.

Geluidsfragmenten staan hier René's muziek

rene
    Bijgevoegde bestanden
    "The greatest adventure you could ever go on, is to take the journey back to what you really are"

Gefeliciteerd met je release!
    Ik vind het een bijzonder mooie hoes.

Het eerste fragment 'the true glass...' doet me denken aan Philip Glass himself (toeval?)
    Dat moet dan wel, want 'Far across...' gaat daar gewoon mee verder.
    En het derde 'golden dreams...' ook al. Al hoor ik hier dan toch wel wat meer melodie verschijnen.

Persoonlijk ben ik niet zo'n liefhebber van die repetitieve stijl, maar het is technisch zeer proper en er zullen zeker liefhebbers voor zijn.

Succes!

Comment

Bedankt Hermax

Dit is inderdaad muziek waarvan je moet houden.
      "The greatest adventure you could ever go on, is to take the journey back to what you really are"

Comment

Het eerste fragment 'the true glass...' doet me denken aan Philip Glass himself (toeval?)
        Ik hoor meer John Adams in dat eerste fragment eerlijk gezegd, Hoodoo Zephyr.

Het is wel mijn soort muziek
        Bouw- en reparatiedingen

Comment

Het album was al een poosje niet meer te verkrijgen maar nu weer wel als Syngate Release vanaf 17 November

Syngate Re-Release on http://www.syngate.biz/epages/155136...ectID=28651732

Ook verkrijgbaar als download bij onder andere MusicZeit.

Comment

Leuk, zijn er voorbeelden van? De oude link werkt niet meer.
            "’Sunday Bloody Sunday’. What a great song. It really encapsulates the frustration of a Sunday, doesn't it? You wake up in the morning, you've got to read all the Sunday papers, the kids are running round, you've got to mow the lawn, wash the car, and you think ‘Sunday, bloody Sunday!'"

Comment

dank je wel, de soundclips zullen nog volgen. Hier al wel vast een YouTube video

Comment

Working...
              X