[Dexter Remix] Emerge!

Je bedoeld ('onze') Dexter's remix van Fisherspooner's Emerge?

Ik heb 'm nog niet gehoord maar ik krijg altijd brand tussen mijn liezen als ik de naam Fisherspooner hoor :)

R.
(f# electroclash :fuckoff: )
 
ach...het blijft dus gewoon een hele vette remix...ik beoordeel muziek niet op wat andere mensen vinden, maar wat ik er zelf van vind...en dat hele gelul over electroclash door puristen / de bunker / ference possie, kan mij werkelijk helemaal gestolen worden en vind ik eigenlijk te triest voor worden en een verspilling van kostbare tijd...
 
Origineel geplaatst door bob303vs909
ach...het blijft dus gewoon een hele vette remix...ik beoordeel muziek niet op wat andere mensen vinden, maar wat ik er zelf van vind...en dat hele gelul over electroclash door puristen / de bunker / ference possie, kan mij werkelijk helemaal gestolen worden en vind ik eigenlijk te triest voor worden en een verspilling van kostbare tijd...


Right on BOB! Het labelen van een stroming en die dan bashen omdat je ze niet leuk vind is zonde van de tijd. Ik kan wel 100 posts maken over hardhouse en trance...maar ja daar zit ook niemand op te wachten.
 
Jep, daarom dus gaarne de remix van Dexter hier bespreken.
Over de electro clash rel zijn al verscheidene threads geweest.
 
Origineel geplaatst door bob303vs909
ach...het blijft dus gewoon een hele vette remix...ik beoordeel muziek niet op wat andere mensen vinden, maar wat ik er zelf van vind...en dat hele gelul over electroclash door puristen / de bunker / ference possie, kan mij werkelijk helemaal gestolen worden en vind ik eigenlijk te triest voor worden en een verspilling van kostbare tijd...

Ik zal hem eens opzoeken, ben wel benieuwd.

Even voor de duidelijkheid. Mijn mening over electroca$h is niet gebaseerd op de mening van de heren van Bunker en consorten. Daar zet ik namelijk ook mijn vraagtekens bij. Gelukkig ben ik iemand die zelf een mening kan vormen 8)

Maar goed, we dwalen af. Deze discussie is namelijk al op menig forum/mailinglijst gevoerd en ik zie het nu niet om een ouwe koe uit de sloot te trekken.

Dexter's remix...daar hadden we het over!

R.
 
Origineel geplaatst door Nolet
Heb iemand een mp3-tje (laat Dexter het niet horen anders heb je de kit op je dak ;)

Nolet is stout!

Maaruh, hij staat bij iemand in de queue bij Soulseek. Ik noem voor de veiligheid even geen namen 8P

R.
 
Laat maar, ik las de draad niet goed.. :Z

Dexter.. roeleert ! Senderwahl.. wiehooo. :P
 
Laatst gewijzigd:
zo jullie worden ook wakker ?

Seutek opende er nog mee 3 weken geleden in Offcorso
mooi dat ik effe heerlijk heb staan te springen.

enne wie zit in me slsk dir te kutten ? :P

enne wat bunker betreft

wie een beetje jat gaat naar de gevangenis
wie alles jat word de koning

;)

en funxion :
is er al bekend over die nieuwe site van 'de bunker boys' ?
 
Origineel geplaatst door dextah
:smeris:
Ik hou jullie in de gaten . Ik heb de Buma al gebeld >:|

Shit man! 2 mannen in zwarte pakken hebben bij mij zojuist een full cavity search gedaan. :D
Wisten zij veel dat mp3's ergens anders bewaard werden :engel:

Anyway, ik heb 'm beluisterd maar (met alle respect, Dexter!) ik ben er niet zo van onder de indruk.
Sorry.

R.
 
over smaak valt niet te twisten, dus niet doen ;)
 
Origineel geplaatst door funxiun


Shit man! 2 mannen in zwarte pakken hebben bij mij zojuist een full cavity search gedaan. :D
Wisten zij veel dat mp3's ergens anders bewaard werden :engel:

Anyway, ik heb 'm beluisterd maar (met alle respect, Dexter!) ik ben er niet zo van onder de indruk.
Sorry.

R.
Geeft nix . De een houdt van groovy dingen en de andere van wat meer duistere produkties . Als iedereen van het zelfde zou houden zou het een saaie boel worden. :okdan:
 
Last edited by a moderator:
Back
Top