[CD] Fire

fuse

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
7 juli 2001
Berichten
18.831
Hallo,

Alweer de 2e release in eigen beheer sinds dat ik solo nummers componeer en mix onder de naam doT (digital operation theater).

Het thema van de CD is Fire (that burns in your soul) en is een verzameling van eigentijds progressieve electronische muziek.
Een verzameling van up tempo nummers waarvan er al een aantal als sneak te horen zijn geweest.
Alleen zijn alle nummer opnieuw gemixed en mastered tot bloedens aan toe. Maar zeker leuk om te doen. Het is deels demo, deels afsluiting van een project om up tempo nummers te maken met het thema in gedachten en om andere mensen te laten horen wat ik allemaal maak.

En al dat gezeik van mp3's downloaden en stelen van artiesten laat ik links liggen. Ik maak dus muziek die ik mooi vind en daar mag je naar luisteren als je wilt.

http://mmbase.dyndns.org/fire

Je kunt ook een heuse schijf bestellen die je gewoon in je CD speler kunt afspelen. Dan krijg je twee heuse bonus nummers erbij. Of ik neem ze mee bij de meeting om te verkopen. (zolang de voorraad strekt)
Prijs is 10€ excl verzendkosten en bij bestelling van 2 of meer laat ik die verzendkosten ook zitten.
(ps. mod als dit niet mag mod dit even weg)

En nu weer bedenken wat ik ga doen met m'n tijd. En wellicht aan de slag met het leren om fatsoenlijk te remixen en misschien wel wat klooien met anderen of meedoen met een grotere project of zo.
 
Ja, delete die eens!
En dan die CD kopen, en snel een beetje. ;)

D'r zijn trouwens 2 versies van he, die met 2 in de naam regeert. Die ander is gewoon zwaar r*k.

Enne, voor alle leechers. Soms is de webserver offline, maar hij gaat snachts automatisch weer aan dus probeer het dan nog een keertje. :)

Maar wie durft er wat te zeggen hierover?
 
Eindelijk zijn ze er door op mp3.com (op 1tje na)
Blijft wel een bout site, maar het werkt nog steeds (gratis)

Dus ook te downloaden op http://mp3.com/2dot
Of als streaming audio te horen voor de modemers onder ons.
 
Back
Top