Gloomy - Avra Kadavra (Full Album)

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.110
Locatie
België
Hallo lieve vrienden, fans ...

Vandaag is Gloomy terug met een nieuwe release, genaamd Avra Kadavra ... het betekent "het zal gemaakt worden met mijn woorden". Als je Gloomy kent, zul je het begrijpen.

Alle credits gaan naar de mensen die me hebben geholpen dit album af te maken. Heel erg bedankt aan mijn fans, mijn vrienden, het Nationaal Fruityloops Forum, Synthforum en het officiële Image-Line forum.

Ten eerste de tracklist:

01. Gloomy - Capitalism Is Fatalism 00:00 - 04:44
02. Gloomy - Unable 04:45 - 10:10
03. Gloomy - People Of Planet Earth (ft.bRAVO) 10:11 - 13:33
04. Gloomy - The Large Hadron Collider 13:34 - 17:47
05. Gloomy - Freaking Words 17:48 - 23:53
06. Gloomy - Reach Your None 23:54 - 29:05
07. Gloomy - Golden Ratio Spiral 29:06 - 33:33
08. Andre & Gloomy - Guess Where His Remains Are 33:34 - 38:07
09. Gloomy - Smart Prison 38:08 - 42:32
10. Gloomy - 91Divoc Games 42:33 - 46:46
11. Gloomy - Melty Time 46:47 - 50:20
12. Gloomy - Neutralizing The Chip 50:21 - 54:19

Je kunt deze nummers gratis in hoge kwaliteit streamen of downloaden op Bandcamp:


Als u het liever als één mp3-bestand downloadt, kunt u hier op Soundcloud klikken:



Je kunt een presentatie van dit album ook op Youtube bekijken:



54+ minuten ... Een verscheidenheid aan stijlen: Dance, House, Acid, Techno, Trance en zelfs Opera.

Het beste is om het complete album te beluisteren als je gaat slapen. Het zal je DNA positief veranderen.

Laat me alsjeblieft iets weten. Bij voorbaat bedankt.

Geniet, blijf kalm. Wees 1 !!!


Gloomy :)
 
Jouw muziekstijl is niet onmiddellijk aan mij besteed maar dat neemt niet weg dat ik je graag feliciteer :okdan:. Je beschikt over héél veel inspiratie, werkt je nummers steeds netjes af en besteedt daar ook de nodige aandacht aan.

Vandaar een dikke proficiat :)

:doei:
​​​​​​​Danny
 
Jouw muziekstijl is niet onmiddellijk aan mij besteed maar dat neemt niet weg dat ik je graag feliciteer :okdan:. Je beschikt over héél veel inspiratie, werkt je nummers steeds netjes af en besteedt daar ook de nodige aandacht aan.

Vandaar een dikke proficiat :)

:doei:
​​​​​​​Danny

MOOI man, fijn zo, dank je wel, Danny!! :)
 
Gefeliciteerd met je nieuwe album.
Heb deze nu opstaan.
En ik moet zeggen dat het tot dusver uitstekend en ook behoorlijk vertrouwd klinkt.
Puik werk!!

Jeroen man, dank je wel kerel, dat is zeer mooie feedback.. ik heb ook nog een EP van jou te luisteren, meen ik ?
 
Gefeliciteerd met je nieuwe album. Ik heb 'm opstaan. Het is niet direct mijn muziek smaak maar het is gewoon verdomd goed gemaakt en lekker afwisselend en er is aandacht aan besteed en dat verdient het om beluisterd te worden. :okdan: :halleluja
 
Rekening houdend met alles /arrangement,groove,drive,sounds,mix etc,vind ik de tweede track de beste,ideaal voor in een club.

Zitten andere goede stukken in andere tracks natuurlijk maar je mixmoes van stijlen is wel iets appart wat men dan graag moet hebben natuurlijk.
 
Gefeliciteerd met je nieuwe album. Ik heb 'm opstaan. Het is niet direct mijn muziek smaak maar het is gewoon verdomd goed gemaakt en lekker afwisselend en er is aandacht aan besteed en dat verdient het om beluisterd te worden. :okdan: :halleluja

En jij verdient een pluim om te luisteren en de mooie boodschap. Dank je wel, 3ddie, van harte :)

:luv:
 
Rekening houdend met alles /arrangement,groove,drive,sounds,mix etc,vind ik de tweede track de beste,ideaal voor in een club.

Zitten andere goede stukken in andere tracks natuurlijk maar je mixmoes van stijlen is wel iets appart wat men dan graag moet hebben natuurlijk.

"Unable" dus, ja een goede keuze, vind ik ook één van de beste. Ja, het is een mengelmoes van stijlen, net zoals de mengelmoes die Europa gaat worden door de klimaatscrisis, leuk toch? :W

Dank je wel egres, ben erg blij dat je'm hebt beluisterd. :) Het beste, kerel!
 
Back
Top