Mini-album Becoming Cyborgs; en album Burn The Surface (4 sept)

Robi

Hega
Lid sinds
22 juli 2014
Berichten
4.815
Locatie
Groningen
Vandaag heb ik, als 'voorproefje', het mini-album Becoming Cyborgs uitgebracht.
Deze is ondermeer hier te beluisteren;
https://gardensofhega.bandcamp.com/a...coming-cyborgs
https://open.spotify.com/album/2oV7B...RFyUC2NEIO9U7Q

Op 4 september gaat mijn nieuwe album uitkomen; Burn The Surface
Zal dan uiteraard hier ook een link hiervan gaan plaatsen.

Het leek me voor nu even wat handiger om beide albums in één topic te plaatsen, ook aangezien deze zo vrij kort achter elkaar uitkomen.
De tracks van deze albums heb ik vooral het afgelopen jaar gemaakt, maar sommigen ook al nog wat eerder.
Had dus sowieso voldoende materiaal om uit te kiezen.
Zelf heb ik vooral bij het komende album een erg goed gevoel.
Kan natuurlijk ook door mijn enthousiasme hierin komen :)
 
Laatst gewijzigd:
Ik heb'm ook beluisterd. Ik heb er een goed gevoel aan overgehouden... Vaak simpele melodieën, zoals Gloomy, maar wel zeer effectief in combinatie met andere geluiden. Goed gedaan yo, petje af! Succes met je release morgen. Gloomy :)
 
Voor jouw muziek geldt hetzelfde als dat van Gloomy: het is niet echt mijn smaak maar dat doet er niet toe. Je bent iemand met enorm veel inspiratie (is nog een understatement) en je schroomt niet om andere genres uit te proberen. En dat is gewoonweg mooi binnen onze hobby.

Daarom hartelijk gefeliciteerd met deze release. Dat er vele liefhebbers van mogen genieten :okdan:.

:doei:
Danny
 
Voor jouw muziek geldt hetzelfde als dat van Gloomy: het is niet echt mijn smaak maar dat doet er niet toe. Je bent iemand met enorm veel inspiratie (is nog een understatement) en je schroomt niet om andere genres uit te proberen. En dat is gewoonweg mooi binnen onze hobby.

Daarom hartelijk gefeliciteerd met deze release. Dat er vele liefhebbers van mogen genieten :okdan:.

:doei:
Danny

Heel erg bedankt :okdan:
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top