Eerste release op een "iets groter" label.

funzel

Gebruiker'
Lid sinds
10 februari 2008
Berichten
218
Locatie
Maastricht
Mijn buddy en ik releases zo nu en dan wat tracks. Deze is uitgekomen op Android musiq in Australie. We zijn wel happy met onze sound in deze 6 track EP release. Alles is gemaakt met hardware, gemultitracked in Ableton en hier gemixed met VST effecten etc. Onze studio bestaat uit Elektron rytm, A4, octatrack, Pro2, Modular case, Digitone, Effecten etc. We houden wel van live wat dingen inspelen en daar takes van verwerken in onze tracks. Geeft het statische van techno een human feel hopen we.

Voor wat het waard is, Alternating Ambience staat nu al een poosje in de "Beatport techno top 100". Geen idee hoe het mogelijk is maar het streelt het ego op een prettige manier.

Mocht je wat willen weten, vraag maar raak.

https://soundcloud.com/funzyoung/sets/funz-young-first-door-left-ep
 
He, leuk! Gefeliciteerd :okdan:

Lekker trackje (op de gsm al, dus ben benieuwd via goeie boxen) :biertje:
 
Hey Funzel,

Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om de EP eens te checken.
Jullie productieskills zijn er alvast goed op vooruit gegaan :okdan:.
Het is alvast een diverse EP geworden.

Die Alternating Ambiance is heel leuk als je van meer sferische techno houdt8~.
Nu vind ik dat persoonlijk ook gewoon de beste track hoe hij in elkaar zit qua flow.

Cruising Altitude is ook goed maar ik vind de track nogal laat loskomen; dus dat zou ik meer klasseren als een set opener.

Zoals ik al zei een mooi diverse EP waarvan bovenstaande 2 mijn favorieten zijn (als ik er zo ff snel doorga).

Dus :okdan: en doe vooral verder:mega:!
 
Nice hoor, gefeliciteerd!! FIjne donkere sfeer, geluid is wel erg in your face. Misschien wat veel compressie naar mijn smaak. De track zou prima in een set passen lijkt me.
 
Back
Top