Pablo DeMode - First Official Release

PabloDeMode

Spank!
Lid sinds
26 april 2010
Berichten
3.740
Locatie
Buenos Aires
Hallo mensen!
Het is lang geleden dat ik hier niet meer aanwezig ben geweest. Sinds ik in Buenos Aires woon kijk ik nauwelijks naar het forum (af en toe wel eens).
Bij deze wilde jullie melden dat ik een aantal songs heb gecomponeerd en opgenomen samen met fellow producers uit Buenos Aires. Bij elke song is er ook een videoclip op YouTube te zien.
Hier plaats ik de link naar de release via Spotify maar je kunt deze vinden ook (in, via) Apple music, Google play, Amazon, Deezer, Tidal, etc.
Veel luisterplezier!

https://open.spotify.com/album/1RtcCrMRwGeTaeghE98dKn
 
Whoehoe!! eindelijk weer eens een teken van leven van jou kant :)
Welkom terug.
Niet echt mijn smaak [ik ben natuurlijk ook niet echt je doelgroep] maar je doet het toch maar allemaal.
Leuke productie en zelfs met beeld op jou youtube channel.
groetjes.
 
Whoehoe!! eindelijk weer eens een teken van leven van jou kant :)
Welkom terug.
Niet echt mijn smaak [ik ben natuurlijk ook niet echt je doelgroep] maar je doet het toch maar allemaal.
Leuke productie en zelfs met beeld op jou youtube channel.
groetjes.

Dankjewel Hill! Ik mis jullie wel. Normaal gesproken kom ik eens per jaar naar Nederland maar dit jaar wegens corona gaat dat niet gebeuren.
Over de release: ik was best verbaasd toen ik de release in zijn geheel heb beluisterd via Spotify (ook al ken ik de songs luister ik bijna nooit naar deze, behalve als ik repeteer voor optredens). Het blijft een vreemd fenomeen.
 
Hey! Heb recent hier op sf nog gevraagd over nieuws over je. Vroeger was je hier niet weg te slaan :)
cool dat ne nog bezig bent, zal t wel eens checken als ik naast betere speakers zit dan mijn ipad.
 
Lekker bezig Pablo, ik zag al een en ander voorbij komen op Insta en Youtube :okdan:
 
Ah, ze zijn al een paar jaartjes oud dus. Leuk dat je eindelijk tot een release van alles komt.

(verder is het totaal niet mijn muziek ;) )
 
Ah, ze zijn al een paar jaartjes oud dus. Leuk dat je eindelijk tot een release van alles komt.

(verder is het totaal niet mijn muziek ;) )

De video’s zijn tussen 2016 en 2018 gemaakt en heb besloten om de bundel bij elkaar te verzamelen en uitbrengen.
Deze zijn pop songs, dus... smaken verschillen.
 
Hey Pablo,
Leuk eens wat van je te horen.
Goede verschillende tracks. Er zitten in alle wel wat hele sterke elementen .
Vind het ook tof hoe je trots laat zien dat je gay bent en je vrouwlijke kant laat zien.
 
Hey Pablo,
Leuk eens wat van je te horen.
Goede verschillende tracks. Er zitten in alle wel wat hele sterke elementen .
Vind het ook tof hoe je trots laat zien dat je gay bent en je vrouwlijke kant laat zien.

Dankjewel! De stijl is gender bender dus... :)
 
Hey Pablo, leuk dat je weer even langskomt op SF. Maar goed bezig! :okdan: laatst ook toevallig wat video's op je YT kanaal bekeken.. zag er goed en 'pro' uit ook. :)

Ik heb niet echt die drang meer om dingen af te maken maar heb nog altijd onverminderd plezier met jams van gear die ik heb en alles bijhouden wat uitkomt.. :)

Keep it up!! :okdan:
 
oh.. zoals je ziet; de MacGyver 'm' in mijn Avatar heeft moeten plaatsmaken voor Pluis, 1 van de huisdieren van mijn vriendin.. Maar ze zijn alle 2 helemaal geweldig :luv: Hieronder een fotootje.. Pluis had ff geen zin om te kijken.. was druk met wassen enzo. :D

IMG_20200607_132732.jpg - Click image for larger version  Name:	IMG_20200607_132732.jpg Views:	0 Size:	82,6 KB ID:	3763184
 
Laatst gewijzigd:
Hey Pablo, leuk dat je weer even langskomt op SF. Maar goed bezig! :okdan: laatst ook toevallig wat video's op je YT kanaal bekeken.. zag er goed en 'pro' uit ook. :)

Ik heb niet echt die drang meer om dingen af te maken maar heb nog altijd onverminderd plezier met jams van gear die ik heb en alles bijhouden wat uitkomt.. :)

Keep it up!! :okdan:

Hey Patrick! Dankjewel... Die nummers waren al wat jaartjes oud maar heb besloten om deze uit te brengen. Dan kan ik de volgende chapter beginnen :)

Grappige foto die van de katten!
 
In feite is dit niet de eerste maar de tweede officiële release... De eerste stamt uit 2011... die heb ik samen met Jeroen Elf (Happy Elf) opgenomen en hij heeft een 4-nummer EP uitgebracht.
 
Back
Top