Hega - gitaarproject

Robi

Hega
Lid sinds
22 juli 2014
Berichten
4.815
Locatie
Groningen
Wil in mei/juni, onder een iets andere naam, een album gaan uitbrengen met vooral (bas)gitaarmuziek en hier en daar wat synthinvloeden ook.
Heb alvast even een account aangemaakt en een paar songs alvast geplaatst;
https://hega.bandcamp.com
Moet nog gaan werken aan meer, nieuwe songtracks.
Heb er erg veel zin in en heb in ieder geval nog ruim de tijd ook.

P.S.
Op 11 januari komt er (onder de naam Gardens of Hega) eerst nog een volledig album (Endless Labyrinth) met electronische muziek etc en daarvoor op 21 december ook nog een mini-album (Slave New World).​
 
Laatst gewijzigd:
Hey Robi, klinkt erg vet zeg.
Die eerste track, het ritme van de drums is moeilijk maar waarna de bas erin komt gaat die echt lopen.
Coole tracks, sucses:okdan:
 
Mooie nummers op The Search Goes On :okdan:

Ik zou wel benieuwd zijn naar een mix die minder nadruk legt op de vocals, dieper in de mix leggen
vooral bij May Revolution, vocals zachter en gitaar harder
 
GentleG
Heel erg bedankt voor je reactie.
May Revolution is al best wel een wat oudere songtrack en deze is onlangs nog ingezongen.
Toch vind ik het wel interessant om te lezen hoe de gitaren harder hierin afgesteld zouden kunnen worden en er minder nadruk gelegd zou kunnen worden op de vocals.
Is toch wel iets om in de gaten te houden.
 
Knap gedaan.
Het niet helemaal mijn stijl (zonder te weten wat die dan zou zijn ;) ), maar heel mooi uitgewerkte nummers. De gezongen liedjes (goeie stem!) waren misschien beter voor een apart album/EP? Omdat ze een andere sfeer hebben.
 
Mr. Muzak
Heel erg bedankt voor je reactie.
Vind deze eigenlijk best wel interessant om te lezen.
De songs met zang hadden inderdaad best wel op een apart (mini) album kunnen staan.
Toch vind ik het juist wel weer leuk voor de variatie, om naast (grotendeels) instrumentale songs, ook wat songs met zang te hebben.
Dat leek me juist ook wel weer verrassend.
 
Back
Top