Munatix - Nieuwe videoclip op youtube met Prophet 5 - Prophet 10 - Prophet T8

Lt_picard

Stamgast
Lid sinds
17 februari 2006
Berichten
221
Hey,

Bij deze laat ik jullie weten dat Munatix een nieuwe single uitgebracht heeft 'You Are out of My League'.
De video werd gisteren opgeladen naar youtube.

 
Dank je Danny!

Ik deel nog even de link naar Spotify :

https://open.spotify.com/track/7kcBG2Yqjl1TeBo0mE597o?si=h9caZDOySN2QIiuyp0Xj_g

2019-05-19-Albumcover.jpg
 
Ik heb de site al eens bekeken en moet zeggen dat ik aardig onder de indruk ben van jullie studio (professioneel bezig of een uit de hand gelopen hobby?). Vooral die CS80 heeft m'n aandacht getrokken :okdan:.

Knap in ieder geval.

:doei:

Danny
 
Voorlopig doen we het naast ons hoofdberoep. Een uit de hand gelopen hobby dus :-D.
Op dit moment concentreren we ons op nummers schrijven.
In de toekomst hopen we te kunnen gaan optreden als we een 10-tal nummers bij mekaar hebben.
Daar zal nog wel wat tijd overheen gaan.

De CS-80 heb je inderdaad goed opgemerkt :-).
Is al wat service aan gedaan. Heb hem 15 jaar geleden van iemand overgenomen. Op dat moment werkte de aftertouch niet goed.
Inmiddels is hij in orde.

Dank je voor het kijken van de video!
 
Wow!! Echt supergave retro 80's tune. Heel erg gaaf gemaakt. Wat ik vooral zo knap vind is dat het vrij minimalistisch is maar absoluut niet kaal of eentonig... heel knap gedaan. En echt lekkere patches ook. Klinkt als een klok.
 
Dank je 3ddie!

We hebben het nummer opgebouwd vanuit de riff die we voor de intro gebruikt hebben. We wilden dat die riff goed uitkwam, vandaar hebben we er niet te veel overheen gelegd.
In de tweede helft van het nummer komt de gitaar erbij om variatie te brengen.

Ik deel nog even de foto van de set-up die we gebruikt hebben voor de video :

Set-up
 
Back
Top