Gloomy - Stronger

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.110
Locatie
België
Hey lieve luitjes

Met trots presenteer ik U mijn nieuw album "Stronger". Deze compilatie is er gekomen dankzij het officiële Image-Line Forum, Synthforum & het Nationaal Fruityloops forum. Ook heel hartelijk dank aan mijn vrienden en mijn vriendin.

De moraal van dit album is dat je altijd sterker eruit komt na een moeilijke periode. Vooral het klimaat staat ook centraal, omdat wij ervoor moeten zorgen dat de Aarde behouden blijft, want het gaat de verkeerde kant op.

e-Gloomy-nations - Stronger

TRACKLIST

01. Without You
02. In Gloom We Trust
03. Dream Loops
04. Cry For Me
05. Grey Day Grey Day
06. Move
07. Truancy For The Climate
08. Hell Is Burning
09. Criticize
10. Show You How We Do It
11. Commence Countdown
12. Ignition

Allemaal gemaakt in FL-studio 20.

Download afzonderlijk en gratis, in hoge kwaliteit mp3 of wav :

https://gloomer2000.bandcamp.com/album/stronger

Download op Soundcloud, één groot mp3-bestand :

https://soundcloud.com/gloomer2000/gloomer-stronger-full-album

(click op "meer -> download")

Geniet ervan ! Cheers van België.
 
Dank je wel Jeroen, van harte !! Echt wel leuk om te lezen.. Ik moet ook eens tijd maken om naar jouw album te luisteren, maar ik geloof dat ik de meeste tracks al gehoord heb.. Thanks makker ! :)
 
Dank je, Gloomy.
Vind dit album trouwens echt geweldig!
Heb niet echt favorieten er tussen zitten; of het moeten Without you, Move en Ignition al zijn.
Eigenlijk vind ik alle nummers wel lekker klinken.
Niet om onverschillig over te komen; ben nooit zo goed in het maken van keuzes; haha :P
 
Bewondering voor het releasen van meerdere tracks. :okdan:
Ik heb er ook veel, alleen nooit allemaal afgemaakt:mega:
 
Bewondering voor deze mooie feedback, Mijnheer Synth :)
99% van de tracks die ik begin, maak ik ook af.. geef me een paar noten of geluiden en ik maak er een full track van.. moet je beslist eens proberen ;)
Dank je wel voor het bezoekje !!
 
Ook van mij felecitaties! Ik ben't nu aan het downloaden naar je eigen mapje op mijn hd.. :-)
Leuk dat het weer wat beter gaat daar!

:mega:
 
Dank je wel, van harte Bohemen ! Ja, je eigen mapje, leuk hé, dan heb je bijna 47 albums van Gloomer ? :) En wat betreft beter gaat, dat nemen we met een korreltje zout, want vestibulopathie en diabetes zijn vreselijke aandoeningen, ik heb er heel veel last van.. Gelukkig gaat muziek maken nog goed :) Dank je wel kerel !!
 
Nee, ik heb niet al je albums gedownloaded.. Ik ben wat later aangehaakt.. :-)
Misschien ga ik nog eens naar je eerdere werk luisteren!


En ik bedoelde beter naar omstandigheden dan...

Ik kan trouwens het topic waar Ignition staat niet lezen, want die verwijst naar de voorpagina?
 
Hey Bohemen, dank je wel kerel, maar mijn eerder werk moet je niet persé downloaden hoor, want je zult merken dat ik chronologisch te werk ga, want mijn eerste albums zijn ronduit SLECHT; niet gemixt, niet gemasterd en gewoon slechte muziek (tenzij je mijn allereerste album luistert, die is nog redelijk goed) Wat betreft mijn Ignition-topic, hoezo die verwijst naar de voorpagina ?? Hoe kan dat nou ??
 
Zeker iets om trots op te zijn, ik vind 1 track afmaken al lastig, laat staan een heel album. Ik krijg er in ieder geval fijne nostalgische gevoelens van, het heeft allemaal wel een beetje die eind jaren 90, begin zeroes feel. 'In Gloom We Trust' vind ik er zeker uit springen trouwens qua mix, maar ook qua relekste vibe :)
 
Hmm, vanuit de trein werkt het gewoon goed..
Het zal wel een hikje van het forum of mijn pc zijn geweest?
 
Zeker iets om trots op te zijn, ik vind 1 track afmaken al lastig, laat staan een heel album. Ik krijg er in ieder geval fijne nostalgische gevoelens van, het heeft allemaal wel een beetje die eind jaren 90, begin zeroes feel. 'In Gloom We Trust' vind ik er zeker uit springen trouwens qua mix, maar ook qua relekste vibe :)

Dank je wel Kobuz, doet me heel veel plezier dit te lezen.. jazeker, ik richt mijn muzikale pijlen steeds op een retro-feel, dus opzet weer geslaagd :) "In Gloom We Trust", haha, ik was er niet zeker van of ik deze wel zou gebruiken voor het album omdat ik hem niet zo goed vond.. Blijk jij 'm één van de beste vinden, dat is nou leuk zie ;) Dank je wel man, van harte !!
 
Hmm, vanuit de trein werkt het gewoon goed..
Het zal wel een hikje van het forum of mijn pc zijn geweest?

Wellicht 't forum, omwille van zijn moeilijke jeugd, hahaha :)
"op de trein", hoe cool is dat, thanks man !
 
Back
Top