030303 (7" vinyl): Binarizer - Ik zag je dansen, Nederlandstalige acid

ernest@303.nu

Stamgast
Lid sinds
23 juni 2002
Berichten
213
Locatie
Neanderland
Omdat acid de taal van de liefde is ❤, en electro het voertuig van mijn verwarde geest
tard.gif
, heb ik die twee samengehutseld en voorzien van een tekst die recht uit mijn gekrenkte ego komt.

Het resultaat is door 030303 Records op een 7" singletje geperst, en natuurlijk mag bij een dergelijk big-budget project een geavanceerde animatie-videoclip niet ontbreken. Pixar eat your heart out!



Binarizer - Ik zag je dansen / Splitradix - Cross Connection.
Plaatje verkrijgbaar via http://030303.nl en via Clone distributie :verkoght:
 
Cool :okdan:
Als dat geen hit wordt, weet ik het ook niet meer...

Thanks!

"Hit" is een relatief begrip, en een limited edition 7" als enige geluidsdrager helpt ook niet echt mee :D (het is wat mij betreft een hit als de persingskosten terugverdiend worden).

Denk trouwens wel dat het enige hit-potentie binnen het Nederlandse taalgebied heeft, maar dan moet je serieus tijd steken in promotie, digitale releases aanbieden, etc. En waar haal je tegenwoordig nog tijd vandaan als welwillende amateur? Ga ik liever aan nieuwe tracks knutselen :P
 
Als Frans Bauer een hit kan scoren, wordt dit zeker een hit. Misschien mag je zelfs op een piratenfestijn komen draaien :D
 
Heel technisch creatief en al maar totaal niet dansbaar en het verveeld heel snel. Sorry...
 
Heel technisch creatief en al maar totaal niet dansbaar en het verveeld heel snel. Sorry...
Thanks:okdan:
Voor het geven van een mening hoeft niemand ooit sorry te zeggen (lange-tenen-maarschappij: luistert u ook even mee?8~), en al helemaal niet als het om smaak gaat!

Ik hou er gewoon van buiten de lijntjes te kleuren en vreemde combinaties te maken, en dan krijg je nogal eens een love-it-or-hate-it-resultaat.
Nummer is oorspronkelijk gemaakt als geintje voor vrienden zonder openbaarmaking in mijn achterhoofd, en daarom is het extra leuk dat een label het wilde uitbrengen (miniscule oplage, paar schoenendozen 7 inch singletjes)
 
Nice Ernest!
Nederlandstalig Acid stond ook op mij todo-list. lol
"totaal niet dansbaar" ??? Hier kan je prima op dansen hoor. ;)
 
Nederlandstalig Acid stond ook op mij todo-list. lol
Aan de slag dan, dan komt die verzamelaar "Acid in je moerstaal deel 1" er misschien eindelijk eens :D

"totaal niet dansbaar" ??? Hier kan je prima op dansen hoor. ;)
Heb wel eens heerlijk staan dansen op het geluid van een heipaal-machine achter Amsterdam CS. En het schijnt dat er mensen zijn die dansen op de muziek van Frans Duijts (in tegenstelling wat zijn naam suggereert eveneens Nederlandstalig). Dus tja, zoveel zielen zoveel dansjes ;)
 
Ja, hele leuke clip en lekker liedje!
Gek genoeg moet ik denken aan Doemaar en Toontje Lager, misschien door het beschaafde Nederlands en de strings.
 
Dank voor alle reacties!

Gek genoeg moet ik denken aan Doemaar en Toontje Lager, misschien door het beschaafde Nederlands en de strings.

Grappig, ik heb die Doemaar-associatie al een paar keer gehoord. Zal je niks verbazen dat ik daar wel fan van ben ;) al zag ik de overeenkomst pas toen iemand me daarop wees.
Vooral hun vermogen om met weinig woorden een enigszins tragisch levensverhaal of -moment met een (letterlijk én figuurlijk) "vrolijke noot" vast te leggen spreekt me aan.

Toontje Lager ken ik vrijwel niks van, daar ga ik (naar aanleiding van een discussie over een acid-track) eens naar luisteren. Het kan raar lopen...:D
 
Back
Top