X

min eertse techno track

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

min eertse techno track

kwam ik tegen

joooooo

matt second - Rosin Core

Bah weer zo'n nummer met begin en einde....

Nee, ff serieus. Hoe oud is het? Wat heb je gebruikt?
    JohnnyBusca (TonyBlack) AKA JanVerbrugge (Piet Rutten Bowling team) AKA Jacques ClairEsprit (BonBon) AKA de Modular Pimp AKA The Chaotic Architect
    http://www.tonyblack.org - Vereenigde Synthologische Compagnie der Lage Landen
    Gear List: SH-101, TB-303, TR-606, TR-606 (Analogue Solutions Mod), TR-707, TR-727, TR-909, MC-303, MPC2000xl, AX-73, SIDstation, Mobius, 1402 VLZ, 1604 VLZ PRO, 3x A-100+DL+PAIA+EFM+ Voxglitch+ASo+planB, Voice Modular System, Pocketcontroller, SDS-800, SDE, DSM-200, Cyclone, MSQ-700, VL-one, Virtualizer, DR-110, MFB-synth, Maximizer, DS-1, DR-55, 2x Böhm Soundlab, Digital Drums, 2x Formant, Casio Triggersticks, Magnus Electric Air Organ, AD202, Draakdoos, computer, delta1010, x0xb0x en Scom4
    Onderweg:void "Your equipment list is as pathetic as your opinion"

Comment

het is zo'n twee jaar oud , al dan niet al langer, ik weet het niet zo goed meer

ik heb een 303 gebruikt

verder zijn het alleen maar samples in een DOS multi-tracker

Comment

sjonge geen kritiek is het zo slecht ?
        nouja weten we dat ook eh

Comment

Hehe.. eindelijk voor mekaar..

Downloaden wilde niet lukken.. maar nu dan toch wel !

En over die track.. erm.. of mijn koptelefoon is kapot.. of er is het een en ander zwaar overstuurd (ik ken je.. dus het zal waarschijnlijk dat tweede zijn).

Ik vind vooral dat gepande 'trance' geluidje erg tof.. wat er zo rond 6:15 bij komt.

En trouwens.. als dit uit impulse-tracker komt.. samen met 1 303 (ik hoor er ergens ook heel eventjes twee trouwens.. hehe).. dan vind ik het heel knap gemaakt.

Comment

Aangezien het de Nationale Oude-thread-omhoog-schop-dag is...

vraag ik me af wie deze mystery guest is!

-C-

Comment

aangezien de track de naam matt second bevat, hoef je daarover vast niet te lang te peinzen.
              All rhythm evolves around the kick...
              Gear List: Roland MC-307, Roland TR-606, Roland TR-909, Yamaha DX-7, E-mu ESI4000 turbo, 2 x Zoom rfx-1000, Tascam M2524, Tapco 100M, Clavia Nord Rack 2, Korg MS2000r, Korg Electribe ESX, Korg KAOSS Pad 3, Roland Alpha Juno 1, Clavia ddrum 4 SE, LEM CLX2, Zoom 505II, Electro Harmonix Electric Mistress, Lexicon MPX110, Tannoy Reveal Actives, e-mu 1820m

Comment

Working...
              X