Track van BlinX

Blinx

Totally addicted to bass
Lid sinds
21 oktober 2001
Berichten
1.682
Locatie
Bilthoven
Ok dan eindelijk ook een track van BlinX!

Het nummer is gemaakt met BuZZ dus de geluidskwaliteit is mischien wat lager dan een song die met hardware synths gemaakt is. Voor de rest heb ik geen compressors of iets dergelijks gebruikt.

Ik ben beniewd wat jullie er van vinden....

Hier kan je het downloaden:
http://www.blinx.nl/songs/justb.mp3
 
Geinig fris en vrolijk nummertje. Tikkie aan de lange kant maar met iets meer afwisseling zou heb best wel goed kunnen.

De mix is prima hoor, misschien toch die verschillende drum geluidjes meer pannen zodat die wat breder klinken en zo mooi bij de wijde string enzo passen. :)
 
Origineel geplaatst door fuse
Tikkie aan de lange kant

TJa op een of andere manier als ik een nummer maak word ie altijd nog al lang...
 
kvind de strings eigenlijk niet zo heel wijds..

je kunt ze mooi breed maken door een string track gewoon de copieren naar ander spoor.. en dan die heeeeeeeeeel lichtjes naar voren of achter te verplaatsen (in tijd) en dan helemaal links en helamaal rechts te pannen
 
Origineel geplaatst door Blinx


TJa op een of andere manier als ik een nummer maak word ie altijd nog al lang...

is op zich helemaal niet erg. moet hij korter woden is dat veel makelijker te doen(je kan de beste stukken bij elkaar gooien) dan wanneer je een nummer langer moet maken (moet je weer nadenken en zo:) )
 
Back
Top