Nieuwe BasicSystem track !!

hee meneer BS, wanneer ga je nou eens een deal maken met een of ander top techno label? jou stuff is zeker goed genoeg!

Olaf
 
Dat vraag ik me ook af...........

Ik ga geen demo's meer opsturen naar allerlei labeltjes maar probeer het viavia te doen.

De laatste tracks stuur ik nog wel ff naar Midtown en EC records (Michel de Hey) omdat die altijd heel netjes reageren.

Zelf draai ik niet dus ik kom geen DJ's tegen bij wie ik mijn spul kan promoten.

Ik weet dat ik best aardige tracks maak dus op een gegeven moment zal het best wel eens een keer moeten gaan lukken...


groeten

basicsys
 
Ik ben nu aan het stampen op mijn slaapkamer.. Ik meen het!!
 
mmm

mmm

Ik weet niet wat het met nederland is maar op 1 of andere manier spelen ze een beetje op safe wat ik wel jammer vind maar het is hun goed recht.

Ik krijg vooral bij de laastste track van 'mars' wel een duits klikklak idee. (perlon of zo ?)

Michel de heij stuurde mijn laatste cd gewoon terug zonder uitleg.
maar dat kan ook mij hebben gelegen over hoe ik hem heb benaderd in het verleden.

Daarvoor kreeg ik altijd een relaxte reactie
maar de man heeft het volgens mij ook tyfus druk !
 
ok.. dan ook maar ff een reactie van mijn kant...

Ik zit nu continued te luisteren, klinkt goed !
Draaitechno for shure, de kick mag van mij wat meer punch hebben, moddert een beetje, wat lager mag wel, zit nu vrij hoog in frequentie waardoor het een beetje boomed, maar zit dan echt te zoeken naar dingen.

OK, plastic gaat nu op, begint lekker in ieder geval.
vond hem na anderhalve minuut een beetje saai maar dan komt er een mooie synthlijn in.
Geheel klink wat vlak maar kan ook aan de mp3 liggen, de power mist maar dat kan met mastering naar voren getrokken worden maar denk dat de compressie van de mp3 de schuldige is.
De stem zou ik een lowpass filter opzetten op 10 khz ofzo, zit een fluit doorheen (sample van film of tv ?)
Alles bij elkaar een goede track, niet mijn persoonlijke draaistijl maar zou zeker er op gaan of blijven dansen als ik dit ergens zou horen en zou een glimlach rond mijn mond tekenen.

Life on mars:
hey... een standaard preset drumsound ppprrrrrrrrttt.. sond uit de nordlead (begint mijn album (1999) ook mee, openings track
http://people.a2000.nl/jdegans/inthrow.ram )
Mooie track, dromerig mooi, lekker voor in de auto of tijdens het ontbijt op het balkon.
Gewoon weinig op aan te merken, staat gewoon, vind de totel alleen niet zo sterk..

The ligther:
Doet me bij de eerste geluiden denken aan iets maar weet niet wat.
Track bevalt me wel, klinkt een beetje "retro" zeker niet verkeerd maar ben niet echt onder de indruk, andere track "staan" gewoon meer.

Alles bij elkaar niet verkeerd, ik zou zeker wat demootjes gaan rondsturen en hou me op de hoogte dan!


luister ondertussen continued nog een keer, die track trekt mij toch het meest, dit zou ik zeker als opening op de demo CD zetten.
Die mag je ook naar mijn sturen!

da goose music
postbus 80
1440 ab purmerend
 
Laatst gewijzigd:
OK, dank je voor je review !

Hou je brievenbus in de gaten, cd'tje komt eraan.

groeten

Basicsys

ps: wat bedoel je met totel ? (Life on Mars)

psps : je link naar die track werkt niet
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top