Debuut EP Party Penthouse Playboys verkrijgbaar :)

Linda Lovelace

Ingeburgerd
Lid sinds
6 juli 2015
Berichten
78
De debuut EP van de Party Penthouse Playboys is verkrijgbaar vanaf vandaag.


De Party Penthouse Playboys zijn Axis Ces53 Angelphase en Billy Ray de la Haye.


https://bordelloaparigi.com/…/axis-ces53-angelphase-billy-…/


Samples of the tracks can be listened to on the Bordello A Parigi website also.
Available for right now for 10,99 Euro, at your local record pusher, limited edition of 300, gone is gone...Ordering the record can be done at Purple Alabtros Records distibutor : Bordello A Parigi
1f642.png




A video clip of the PPP crew :)



 
Wow, wat een waanzinnige plaat!! Ik vind het klinken als italoboogie funk met
space effecten, pro gitaarspel en dikke vocoder en het gekke is...
Het gáát echt ergens over, vergeleken een boel andere releases.
Dit is ècht een aanrader voor funk/disco-boogie liefhebbers.
 
Laatst gewijzigd:
Ik zou het ook graag bestellen, alleen 4 songs voor € 10,99, is dat niet een beetje stevig?
 
Thanks voor heads up, en positieve reacties iedereen :)


Het is een passie project :)



Ik zou het ook graag bestellen, alleen 4 songs voor € 10,99, is dat niet een beetje stevig?


Nee, hangt ervan hoe je het bekijkt, is spotgoedkoop ;) meeste EP-LPs staan vol met fillers en in 2 dagen in elkaar geflantste nummers, doen wij niet aan, is een paar jaar aan gewerkt, als je de cijfers zou zien van de kosten in verhouding tot verkoop, lach je dood, de platenwinkels verdienen er veel meer aan dan wij, die plaat zou eigenlijk 25-30 Euro moeten kosten om iets op te leveren, maargoed, daar gaat het ons niet om...Wij willen goede muziek brengen, dus als we uit de kosten komen, kunnen we een nieuwe productie maken, dat is nu het doel...



Plus dat de kans, dat die platen als verzamelobjecten meer waard worden erg groot is, aangezien wij beide als kunstenaar al bekendheid genieten...



Dus zie het "supporting the artists" ... Die 11 Euro...Thanks nogmaals :okdan::doei:8)
 
Al de argumenten die je hierboven schrijft, gelden voor bijna elke artiest en toch vragen die maar tussen de € 0,99 en € 1,29 per song.

Daarnaast, maar dat is natuurlijk je eigen commerciële afweging, vraag ik me af of door prijselasticiteit je je songs wel handig in de markt zet. Liever 100x verkocht tegen € 1,29 (€ 129) dan 20x verkocht tegen € 2,75 (€ 55). Daarnaast zijn dan voor je volgende album 100 mensen eerder geneigd dit nieuwe album te kopen dan de maar 20 die je kennen bij de hogere prijs.
 
Al de argumenten die je hierboven schrijft, gelden voor bijna elke artiest en toch vragen die maar tussen de € 0,99 en € 1,29 per song.

Daarnaast, maar dat is natuurlijk je eigen commerciële afweging, vraag ik me af of door prijselasticiteit je je songs wel handig in de markt zet. Liever 100x verkocht tegen € 1,29 (€ 129) dan 20x verkocht tegen € 2,75 (€ 55). Daarnaast zijn dan voor je volgende album 100 mensen eerder geneigd dit nieuwe album te kopen dan de maar 20 die je kennen bij de hogere prijs.


0,99 en 1,29 zijn de prijzen van digitale bestanden, totaal niet te vergelijken met een vinyl release...:beard:
Bekende artiesten, vragen zonder met hun ogen te knipperen 50 Euro voor een vinyl LP tegenwoordig :mega: Omdat het anders geen ruk binnen brengt..haha, en ik geef ze groot gelijk, veel mensen snappen totaal niet hoe extreem veel werk het is een goede plaat te maken...



https://www.bol.com/nl/p/stoney/920...&itm_lp=0&itm_id=9200000072704838&itm_role=in



Digitale verkoop komt binnenkort, ik post wel een link, en waarschijnlijk gaan we ze wel relatief goedkoop aanbieden, ik denk 99 Cent inderdaad


Dus....:D:mega:
 
Het is me totaal ontgaan dat het vinyl is.... Dat gelul hierboven over prijselasticiteit slaat dan ook helemaal nergens meer op!

Als-ie digitaal is, ga ik 'm meteen kopen. Succes met de verkoop!
 
Het is me totaal ontgaan dat het vinyl is.... Dat gelul hierboven over prijselasticiteit slaat dan ook helemaal nergens meer op!

Als-ie digitaal is, ga ik 'm meteen kopen. Succes met de verkoop!


Ok, duidelijk...Thanks, ik laat het jullie weten...:mega::D
 
Back
Top