Mini-album Balloon message

Heb eens geluisterd en dat eerste nummer vind ik zo een enorm goed begin. Maar tis gelijk dat je verder in het nummer de draad kwijt geraakt en alles gaat weg.... Wat ik ook enorm jammer vind is dat hoop gebabbel ondertussen. Ik weet het niet.... Ik vond de track zo enorm sterk beginnen de eerste 40 seconden.... Echt, echt jammer dat je daar niet verder op hebt gebouwd. Het klinkt allemaal wel goed hoor, maar verwachtte hetgeen ik wou verder horen... Het tweede nummer is super, deze track vind ik echt geslaagd.
 
Laatst gewijzigd:
Kan ergens je reactie wel begrijpen, nick1000.
Heb trouwens lang getwijfeld of ik van de track Balloon message deze versie moest gaan plaatsen of de instrumentale (staat ook op mijn soundcloud).
Heb toch maar gekozen voor de versie met vocalen.
Blijft altijd lastig; zulke keuzes.
 
Heb daarnet de versie beluisterd op uw soundcloud. Deze versie is echt pakken beter. Klinkt echt goed. Goed gedaan Robi.
 
Hallo beste mensen,

Helaas heb ik het mini-album offline gehaald.
Bij nader inzien ben ik toch niet tevreden hierover.
Vind de instrumentale versie van Balloon message sowieso beter dan met vocalen (track 1)
En ook de track Land of the free is toch echt te licht bevonden (track 2).
Over de andere drie tracks ben ik nog wel tevreden.
Toch vind ik dat er te weinig evenwicht is in de samenstelling van het album.
Uiteraard mijn excuses voor deze ontstane situatie.
 
Heb zojuist een nieuwe versie van het mini-album Balloon message geplaatst;
https://gardensoftivoli.bandcamp.com/album/balloon-message

De 1e track is deze keer instrumentaal.
Track 2 en 3 heb ik door andere tracks vervangen.
Vind dit al met al wel een forse verbetering.

Dag Robi, de eerste track was al enorm goed maar met deze aanpassing is de track echt super geworden. Heb het nummer "Balloon message" al meer dan 20 keer beluisterd en het blijft boeiend. Echt heel knap gemaakt. De track brengt heel veel sfeer en emotie los. Goed gedaan!!!!! Ik heb hem in ieder geval al gedownload. Uw track staat met stip in de persoonlijke top 10 van wat ik van hieruit ooit heb gedownload en bewaar van mensen die hier ooit iets hebben gepost op synthforum.


PS. Begrijp echt niet waarom er weinig tot geen response is hier op SF. Strange....
 
Laatst gewijzigd:
hi Robi,

naar je track geluisterd " balloon message".
Qua mixen is er nog veel tehalen denk ik.
Je bass synth en kick frequency zitten elkaar teveel in de weg en zijn tezacht.
Heb je sidechaining toegepast?
Je kick is iig veels tezacht qua punch en volume.
2de wat opvalt is je snare die veels tehard door komt vergeleken met de rest.
 
Back
Top