TFHats - binary stars (Transhumanism remixes) op Bass Agenda

TFHats

Lidl
Lid sinds
21 mei 2002
Berichten
2.335
Locatie
Utrecht
Track is al eens eerder gedraaid in White Noise. Binnenkort (19 april) beschikbaar via Bass Agenda inclusief drie remixen van W1b0, Slaves of Sinus en RX Mode. Zelf gezongen en eigen tekst.

https://soundcloud.com/bassagenda/binary-stars-sc-previews
 
Echt leuk ja .leukste zonder twijfel beste nummers van de afgelopen 2 jaar wat ik hier heb gehoord... ..helemaal af geluisterd.. ik heb genoten.

doet me denke aan " Linea Aspera" van een paar jaar terug.
 
Laatst gewijzigd:
Klinkt goed, vind het geheel alleen wel erg vermoeiend door de energie in het mid-hoog (hats, cymbals) en de breedheid in dat gebied. Is dat de bedoeling?
Maar die bezwerende vocalen zijn erg passend. Prima track verder :)
 
Precies vanaf de helft wordt ie echt tof, zoals het hoort.
Iets met eq en midden zou wel mogen ja, maar het hoeft niet per se
 
radioactive man noemt mijn track en de remixes in deze Bandcamp special

The Netherlands has a long and deep history of grassroots electro, tending to a raw and rugged sound suited to the most nihilistically intoxicated of warehouse raves. Many important names like electronic musician Legowelt, and labels like Clone and Bunker have emerged from this scene, and here, four other great Dutch talents showcase their no-nonsense styles with versions of a wheezing, sinister track that cries out to have the smoke machine on and strobes set to kill.

:kroon:*D:okdan:
 
Verschilt, hangt af van de eventuele gestelde deadline of (gebrek aan) motivatie/inspiratie. I.c.m. fulltime baan en gezinsleven niet altijd makkelijk tijd vrij te maken.

Dan weet ik nog niets :)

Hoe lang deed je over deze remix? Een week, of maanden? (In de avonduren uiteraard).
 
Oh, dan hoef ik me geen zorgen te maken :) Ik hoor ook van gasten dat ze een week over een track doen, vandaar dat ik ff benieuwd was, thanks!
 
Back
Top