X

Bekende nummers of hits!

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Bekende nummers of hits!

Vroeg me eigenlijk af als er ook mensen op dit Forum zitten die bekende nummers hebben gemaakt?
    En zo ja welke dan,... lijkt me wel leuk om eens te weten.

Ook ben ik nieuwsgierig wat voor spullen ze daarvoor hebben gebruikt... (waar komt bv die mooie string van SuperStrings vandaan?)

Thanks, Peter.

die komen uit een Korg Triton
    Certified MoogPro by Moog Music inc. - Founder of www.gearjunkies.com- Teacher at www.bambamopleidingen.nl - Main website www.bambamstudio.nl

Comment

Hoe weet je dat zo zeker?
      Dat is toch geen standaard klank neem ik aan uit de korg?

Peter.

Comment

ja dit weet ik zeer zeker.

Ik weet ongeveer wat die gasten in hun studio hebben staan.

En het zijn een aantal strings op elkaar als je goed luistert.
        Certified MoogPro by Moog Music inc. - Founder of www.gearjunkies.com- Teacher at www.bambamopleidingen.nl - Main website www.bambamstudio.nl

Comment

Is dat niet Bervoets die dat nummer gemaakt heeft?
          Trouwens je hebt wel een leuke site... is het je beroep die studio of hobby?

Peter.

Comment

tis mijn beroep.

werk ook parttime in een muziekzaak, en help mee aan de online music store www.europeanmusician.com

Comment

Wat voor music maak je zelf?

Comment

pop, rock, dance, r&b, hiphop, drum&bass.....noem maar op.

het een muziekproductie bedrijf. Als er opdrachten binnenkomen dan maak ik die natuurlijk niet allemaal zelf.

Heb een aantal producers om me heen verzameld, en samen maken we de producties.

Ik voornamelijk dance en hiphop en new age.
                Laatst gewijzigd door bambamstudio , 16 september 2001, 01:23.

Comment

Ik ben eigenlijk best benieuwd hoe 'je' klinkt. Waar kan ik wat muziek van je beluisteren?

Comment

Working...
                  X