Nieuwe release(s) Aphex Twin?...

Ik hoop wel dat de analord fase voorbij is. Ik vind het erg goede platen maar ergens ook een beetje saai...

Ik lees dat ie melodies from mars 'opnieuw' gemaakt heeft. Dat lijkt me fantastisch! De enige versie die ik ooit heb weten te bemachtigen is een rip op 128kbps.. :(


We gaan het zien. Mij lijkt het dat je niet zomaar een zeppelin de lucht in laat gaan...

[EDIT] Crying in your face, Analord 04 is wel heel erg mooi!
 
Het is een beetje de Prince van de elektronische muziek. Meer muziek in de kluis dan uitgebracht.
 
Den ben ik ook de Prince van de elektronische muziek.. ;)

attachment.php
 

Attachments

  • 5Wy5LGp.png
    5Wy5LGp.png
    207,5 KB · Bekeken: 85
Dacht eerst dat Half-Life 3 uit zou komen voor de pc dit jaar...

Dit vliegende dingetje herinnert er wel aan dat ik nog altijd eens wat meer werkjes moet beluisteren van deze beste meneer. Vond het vroeger toch maar maffe shit met die lelijke gemaskerde dames en trip-achtige videoclips.
 
Dacht eerst dat Half-Life 3 uit zou komen voor de pc dit jaar...

Dit vliegende dingetje herinnert er wel aan dat ik nog altijd eens wat meer werkjes moet beluisteren van deze beste meneer. Vond het vroeger toch maar maffe shit met die lelijke gemaskerde dames en trip-achtige videoclips.

Haha, Half life 3. Daar wacht ik ook alweer een eeuwigheid op. Thanks for the reminder..

Wat houd je tegen? Je hebt nog een hele zondag om naar Aphex Twin te luisteren!
 
:).
 

Attachments

  • 1609744_10152414749859545_4557837830466469029_n.jpg
    1609744_10152414749859545_4557837830466469029_n.jpg
    28,5 KB · Bekeken: 100
Mijn vermoeden is dat dit album noooooooooit de nu al gemaakte hype waar maakt.
 
Er valt niet zoveel over te zeggen op dit moment. En qua verwachtingen, afgezien van wat bpm's kan het alles zijn, van klezmer tot britpop. Afwachten is beter dan meegaan met de hype en nu al boe of hoera roepen. Al ben ik wel eeeeeerrrrggg benieuwd :)
 
Een volledig solo piano album zou ik trouwens goed trekken van de heer James. :halleluja

Lekker geen bpms en rondstuiterende beats, gewoon heerlijk rustig met een wijntje genieten. :P
 
Piano zal ik ook wel lusten, ja.

Meestal als er een nieuw album van de heer uit is vind ik het de eerste paar keer toch ruk.
'Het is weer heel anders dan de vorige, weet niet of ik hier wel aan ga wennen..' Uiteindelijk komt het dan helemaal goed en is Vordhosbn zelfs een van mijn favoriete stukken muziek. Word ik juist erg rustig van.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top