The Untitled - Uncompromising Analog Terror 1+2 (KUT#1)

Dik hoor......wel snel, maar ik heb de support op aan gezet via Vleesboek.
 
Dit gaat natuurlijk dwars tegen de haren van heel synthforum in. :D
Overstuurde acidcore herrie!

Jammer dat de video's vandaag weer niet embedden.

Wel als je
Code:
www.youtube.com/watch?v=OPqyP7oSc9g
en
Code:
www.youtube.com/watch?v=Gg_JZCJQhA8
intypt:



:mega:
't Is trouwens niet echt mijn ding, maar thumbs up dat je het op een 7" hebt gekregen :okdan:
Heb nog wel wat Headfuck-vinyls met Armageddon Project :)
 
Super vette(ranzige) release, gefeliciteerd :okdan:
 
Lekkere plaatjes hoor, brings back memories. Ergens bekroop me zelfs een klein beetje Cenobite gevoel, maar dat heb ik al lang niet meer geluisterd dus weet niet of het klopt :)

Heb je ze toevallig bij Ameise (amei.se) laten persen? Dat was toch dat fabriekje in Zweden die uitsluitend 7inch perst?
 
Als het 1995 was geweest, had dit op Labworks gestaan!
 
Lekkere plaatjes hoor, brings back memories. Ergens bekroop me zelfs een klein beetje Cenobite gevoel, maar dat heb ik al lang niet meer geluisterd dus weet niet of het klopt :)

Heb je ze toevallig bij Ameise (amei.se) laten persen? Dat was toch dat fabriekje in Zweden die uitsluitend 7inch perst?

Cenobite had/heeft ook voldoende acid invloeden, dat zal het wel zijn.

Klopt inderdaad, ze zitten trouwens in Duitsland en hebben volgens mij alleen een 7'' pers ja.
Top gasten verder, goeie persing ook. Enige nadeel is dat je lang in de rij staat, had deze order begin febuari al geplaatst, maargoed ik vind dat verder niet erg, staat niks in brand ofzo.
 
klinkt goed hoor, 2de track/video vind ik het beste.
 
Klinkt lekker hoor, maarruh? Housevinyl Dordrecht? Wa's da? woon in Dordt, maar wist niet dat er hier een zaak was met dit genre?
 
Back
Top