oude / nieuwe releases

matt second

acid management
Staff member
Lid sinds
28 augustus 2001
Berichten
5.645
Locatie
Delft
om maar even met een idee te komen

het lijkt me leuk als mensen op dit forum zo af en toe eens wat muziek online zetten die ze hebben gemaakt, mogen wat mij betreft ook oude tracks zijn

dan kan iedereen een reactie geven en zo leren we nog meer van elkaar

dus
om te beginnen een oude track van mij :
http://home.wanadoo.nl/secondcell/jensson/jensson-Appartaap.mp3
 
Tracks

Tracks

Ook van Tony Black is het een en ander aan redelijk recent materiaal (plus wat ouder spul) te vinden op de volgende locaties:

Mp3.com
De Tony Black homepage

Daarbij even een kleine kanttekening; Alle tracks zijn live opgenomen. We zijn (helaas?) nog niet in staat om uitgeproduceerde tracks te maken. Alles is twee sporen in.. rommel eraf knippen.. en zonder verdere bewerking naar MP3 converteren.:p

<edit>Om 'bespreken' iets makkelijker te maken.. luister eens naar 'Machina', en vertel ons wat je ervan vind.
</edit>
 
machina ...

aciiiiid !!

ja die Studio Electronics ATC1 is natuurlijk geoown een vreselijke rotbak he :)

ik vind het leuk zoals jullie een echte eigen acid stijl hebben gecreerd
je kan het freaken er wel een beetje aan horen

kiep up de riekording stuf
 
Freaken..

Freaken..

Ja.. dat gefreak. We hebben het er vaak over.. zodra we een cut-off knop van een filter zien.. moet er aan gedraaid worden. Na weken werken aan een nummer heb je namelijk de basis al zo vaak gehoord, dat je automatisch gaat variëren.

Om tracks echt levensvatbaar te maken voor vinyl of CD mag het allemaal wel ietwat minder gefreakt (heb ik het idee)...

.. maar daar wordt aan gewerkt.:p
 
Acid is geen luistermuziek

Acid is geen luistermuziek

Ik heb een paar plaatjes van TonyBlack geluisterd, maar ik denk dat jullie muziek live stukken beter tot zn recht komt.

Ik ben trouwens zowieso al niet zo'n acidfreak (hoewel Phuture303 me op lowlands heeft doen kwijlen !!!, Orbital is bij mij verstoten van de plaats van beste live act :) ), de meeste acid klinkt voor mij als Rebirth standaardpatterntjes. Ik ben na lowlands een paar plaatjes van Phuture303 gaan downloaden en ik vond het eigenlijk maar saai.

Voor mij is Acid geen woonkamermuziek, maar hoort het live !!!
 
Yep, vind ik ook Live is best!
Daarom hou ik wel weer van Orbital,.. altijd live...

Peter.
 
Murphi, probeer maar iets in Heerlen te regelen en dan kun je zien dat je gelijk hebt!
 
Boom Boom BOOOM

Boom Boom BOOOM

Een 909 is nou eenmaal gemaakt om met 1000 Watt een zaal in te blazen.. :p

..dat gaat thuis niet zo gemakkelijk
 
Beter. De Rappende Student!

Wat is hiphop!
 
ja ook iemand waarmee ik samenwerk, maar heb wat van zn eigen oude tracks erbij gezet...
 
Back
Top