Querist - Happy Birthday E.P.

nakken7

Ouwe rot
Lid sinds
26 augustus 2008
Berichten
940
Op mijn verjaardag, 7 maart, komt een eerste E.P. van mijn soloproject uit. Het heet "Happy Birthday" en er staan zes tracks op die ergens zweven tussen dance, pop, rock, funk en techno.

Vanaf 7 maart dus te vinden op alle portals, maar hier is alvast een teaser:



De eerste single die ik uitbracht gaat nog steeds als een speer. "Know When To Let Go" kreeg airplay op 3fm, belandde op allerlei lijstjes en ik deed een berg interviews. Lekker dus. Hopelijk gaat het met de E.P. ook zo lekker.

[PS. Wie o wiens stem komt er voor op twee van de snippets? Hint; hij bouwt een vliegtuig van een pingpongbal en een rol ducttape en zingt intussen twee tracks op mijn E.P. :)]
 
typisch beatpooort, 6 wkn voordat ze je beoordeeld hebben oa op hit potentie toch?

wil je wel op baetpooort ;)
 
Niet slecht, en ik snap de vergelijkingen met slwx e.d. wel...... maar het komt daar m.i. niet echt bij in de buurt qua kwaliteit.

Sounds zijn erg goed, maar ook wel weer erg steriel. Eg binnen de lijntjes gekleurd zeg maar.

Maar toch, al met al een puike release hoor ! ..Gefeliciteerd
 
Niet slecht, en ik snap de vergelijkingen met slwx e.d. wel...... maar het komt daar m.i. niet echt bij in de buurt qua kwaliteit.

Sounds zijn erg goed, maar ook wel weer erg steriel. Eg binnen de lijntjes gekleurd zeg maar.

Maar toch, al met al een puike release hoor ! ..Gefeliciteerd

Oh, deze nog niet gezien. Thanks voor de felicitaties. Ben met nieuw werk bezig, dat wordt eerder wat rustiger, dan vuiger...

Weer twee recensies binnen, zullen de laatsten wel zijn;

Recensie NieuwerwetsTV:
Paar steekwoorden: "verleidelijk", "positieve puinhoop", "één en al spectakel", "het weet in verschillende lagen een perfecte balans te vinden", "geweldige gitaarsolo", "subliem" en dan zijn er nog de negatieve dingen...

WoNo Magazine:
"Nakken has a keen sense for multi-layered melodies, making Happy birthday an ideal mix of pop-rock-beats and dance."

Daar ben ik wel tevreden mee.... :)
 
Back
Top