Nieuw album "Ether"

meesha74

Muzikant
Lid sinds
5 november 2004
Berichten
2.252
Locatie
Hilversum
Met trots kan ik melden dat mijn 10e album klaar is. "Ether" is een hommage aan het onzichtbare medium waardoor radio, televisie en communicatie signalen zich verplaatsen. De muziek is hoorbaar beïnvloed door artiesten als Tangerine Dream, Kraftwerk, Vangelis en Jean Michel Jarre. Het album bevat 7 tracks met een totale lengte van meer dan 50 minuten, en is gratis te downloaden via www.meesha.nl

Een korte preview is te beluisteren via soundcloud

Het volgende project waar ik aan zal werken is een heruitgave van het album NOVIA. Hiervoor zal ik een compleet nieuwe mix maken in 5.1 surround. Deze zal eveneens gratis te downloaden zijn, of als DVD te bestellen.
 

Attachments

  • Ether front.jpg
    Ether front.jpg
    44,6 KB · Bekeken: 129
  • Ether inlay.jpg
    Ether inlay.jpg
    44,4 KB · Bekeken: 102
Ik denk dat iedereen nu je site aan het bekijken is, want hij is voor mij niet bereikbaar ;-)

Maar ben benieuwd!

- edit- Hij doet het weer :)
Preview klinkt erg lekker !
 
De muziek is hoorbaar beïnvloed door artiesten als Tangerine Dream

En de titel beïnvloed door het gelijknamige album van mede Berlijnse-scholers Redshift? Of is dat toeval?
 
Dat laatste nummer is wel een heerlijke traktatie van warme pads op een bedje van subsonische bassen :)
De andere nummers luisteren ook lekker weg. Fijne sound, met inderdaad veel Jarre invloeden :)
 
Mooi album Meesha! Prachtige sferen en mooie mix. Ik vind hem verrassend goed en ben stiekem erg benieuwd naar je overige albums!
 
Even een wat ouder topic naar boven schoppen.
Wat is dit een gaaf album zeg!
Ik ben benieuwd wat er dit jaar gaat uitkomen....
 
Back
Top