EP trilogie: Evolution (gratis te downloaden op bandcamp)

Marsman

Ouwe rot
Lid sinds
18 augustus 2006
Berichten
1.030
Locatie
Hilversum
Hey daar mensen!

Ik ben al een tijdje afwezig hier, maar ik heb zeker niet stil gezeten in de tussentijd! Ik heb onlangs drie EPs uitgebracht onder eigen beheer op Bandcamp. Elke EP is een half uur aan spacend, organisch, chaotisch, futuristisch, synthetisch en ambient spul, om het maar even duidelijk uit te leggen.

Je kan de releases vinden op mijn bandcamp pagina door op de volgende albumcovers te klikken. Ze zijn beschikbaar voor een zelf te noemen bedrag. Gratis mag dus ook, klik dan gewoon op "buy now" en vul 0 euro in.

Ik hoop dat jullie het kunnen waarderen en ervan zullen genieten.

Met groeten van de Marsman

 
Hee Marsman,

Ik heb altijd je eerdere nummers erg gewaardeerd en heb vol goede moed deze ook weer gedownload.
Nog niet geluisterd maar als ik dat gedaan heb dan probeer ik mezelf te herinneren om hier weer te laten weten hoe ze bevallen! Heb er geen twijfel over eigenlijk dat dit ook weer kwaliteit en originaliteit is.

Rock on!
 
Ga ze downloaden. Thanks.
 
Ik vind ze leuk, niet alle songs zijn "makkelijk" om te luisteren maar erg origineel en goed gemaakt. Ik heb een paar keer geluisterd tijdens het werk en dat werkte erg goed - goed gedaan!
 
Bedankt Storm. Goed om te horen dat het zelfs onder het werken goed weg luistert. Makkelijk is het soms niet nee, daar kan ik inkomen. Kan je wel zeggen dat als je het een beetje leert kennen het steeds makkelijker wordt! :)
 
Back
Top