Debuut album supported by Jeff Mills

mdw

.
Lid sinds
22 juli 2005
Berichten
118
Hoe snel kan het gaan?! Nog nooit een release gedaan, maar Jeff Mills draait een paar tracks van je en voor dat je het weet wordt je gevraagd om een EP te doen op het label Subsist. Dit loopt al snel uit de hand en wordt een heel album. Ook zit er alweer een vinyl release in de planning. Crazy!!

Mijn album "Encounters" nu alleen nog op Bandcamp, maar binnen nu en een paar weken de officiële release op Beatport en Juno etc.

http://subsist.bandcamp.com/album/encounters-sub-d13

Ook staan daar wat youtube filmpjes waar Mills mijn tracks draait.
 
Maar dat Axis logo had je al?
 
@ Dr. Rinkel. Thanks!!!

Ja logo had ik al een tijdje staan ja??. Check mijn registreer datum en aantal berichten. Ik post niet zo veel nee, maar wilde dit natuurlijk even delen. ;)
 
Ja da snap ik. Mills is een geniale gast trouwens, ook persoonlijk. Die gast is buitenaards.
 
Leuk avontuur waar je inzit.....geniet ervan. Net 1 track geluisterd en die beviel wel...
 
Net ff gechecked 't is of je naar een ouwe Axis luistert ik begrijp wel waarom Jeff Mills het draait :D...Petje af voor de string workouts in Chapter 001 :okdan::okdan::okdan:

Eh en omdat het toch een synthforum is waar komen die strings uit :geslaagd: ?
 
Ja da snap ik. Mills is een geniale gast trouwens, ook persoonlijk. Die gast is buitenaards.

Yes, en ik heb ooit eens uit zeer betrouwbare bron gehoord hoe zijn studio in elkaar zat, of beter gezegd niet in elkaar zat. Dat bewijst wel weer eens dat je voor geniale muziek geen enorme hitech omgeving hoeft te hebben.

Klaas-Jan
 
Vet hoor... Past mooi in het straatje van Mills idd, met van die hoog-resonerende klanken...

Ga zo door!

Edit: echt vette tekening ook als artwork!
 
Laatst gewijzigd:
klinkt allemaal als mills zelve...dikke proficiat dus.

en aangezien we hier op syntforum zitten zou't wel tof zijn ons mee te delen wat je zoal gebruikt
 
Zal hem eens door mailen naar Darko, wie weet. Mills staat binnenkort weer in Doornroosje.

Stukjes geluisterd, vette shit hoor! Inderdaad oude Mills style, hoor er wel meer in terug, vooral oude shit, alles wat hier in de platenkast staat :D

Vanmiddag kopen!
 
Cool, op label bij DA MAN. :)

Gefeliciteerd!
 
Back
Top