X

Debuut album supported by Jeff Mills

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Debuut album supported by Jeff Mills

Hoe snel kan het gaan?! Nog nooit een release gedaan, maar Jeff Mills draait een paar tracks van je en voor dat je het weet wordt je gevraagd om een EP te doen op het label Subsist. Dit loopt al snel uit de hand en wordt een heel album. Ook zit er alweer een vinyl release in de planning. Crazy!!

Mijn album "Encounters" nu alleen nog op Bandcamp, maar binnen nu en een paar weken de officiŽle release op Beatport en Juno etc.

http://subsist.bandcamp.com/album/encounters-sub-d13

Ook staan daar wat youtube filmpjes waar Mills mijn tracks draait.

Ja gewoon super vet! Lekker droog beuken, hou ik wel van hoor! Tof verhaal, hoop dat deze lijn stijgende lijn zich mag doorzetten!

Peace,

Dr. Rinkel
    http://soundcloud.com/dr-rinkel

Comment

Maar dat Axis logo had je al?
      We are Noxgenus. We are not a label, a crew, or a production facility. We are a source. Our transmissions are rare, exclusive and uncompromised. There is no scene, there is no genre. Wake up...

Comment

@ Dr. Rinkel. Thanks!!!

Ja logo had ik al een tijdje staan ja??. Check mijn registreer datum en aantal berichten. Ik post niet zo veel nee, maar wilde dit natuurlijk even delen.

Comment

Ja da snap ik. Mills is een geniale gast trouwens, ook persoonlijk. Die gast is buitenaards.
          We are Noxgenus. We are not a label, a crew, or a production facility. We are a source. Our transmissions are rare, exclusive and uncompromised. There is no scene, there is no genre. Wake up...

Comment

Leuk avontuur waar je inzit.....geniet ervan. Net 1 track geluisterd en die beviel wel...
            Lanterfanterpanter

Comment

Dan ga ik mijn duizendste post gebruiken om jou te feliciteren
              Ignis Aurum Probat, Miseria Fortes Homines

Comment

Net ff gechecked 't is of je naar een ouwe Axis luistert ik begrijp wel waarom Jeff Mills het draait ...Petje af voor de string workouts in Chapter 001

Eh en omdat het toch een synthforum is waar komen die strings uit ?

Comment

Originally posted by vcovca View Post
                  Ja da snap ik. Mills is een geniale gast trouwens, ook persoonlijk. Die gast is buitenaards.
                  Yes, en ik heb ooit eens uit zeer betrouwbare bron gehoord hoe zijn studio in elkaar zat, of beter gezegd niet in elkaar zat. Dat bewijst wel weer eens dat je voor geniale muziek geen enorme hitech omgeving hoeft te hebben.

Klaas-Jan
                  01010000 01100101 01101110 01101001 01101110 01110011 01110101 01101100 01100001

Comment

Snap wel waarom Mills dit digt. Cool man, ga zo door!
                    https://rx-101.bandcamp.com/
                    https://www.facebook.com/eriks101/

Comment

Vet hoor... Past mooi in het straatje van Mills idd, met van die hoog-resonerende klanken...

Ga zo door!

Edit: echt vette tekening ook als artwork!
                      Laatst gewijzigd door barn , 9 januari 2013, 08:18.
                      ik denk er het mijne van...

Comment

Wow tof! Zal de tracks straks thuis eens luisteren! Gefeliciteerd in ieder geval!

Comment

klinkt allemaal als mills zelve...dikke proficiat dus.

en aangezien we hier op syntforum zitten zou't wel tof zijn ons mee te delen wat je zoal gebruikt
                          Gear : Access Virus B /Elektron Machinedrum UW / Elektron Monomachine /Novation Drumstation / Roland TR-909 / Roland TR-808/ Sherman Filterbank 2 / Yamaha RS7000 / Xoxbox / Korg MS20 / Roland JX3P / Roland MKS30 / Akai MPC5000 / Waldorf Blofeld
                          Recording/sequencing : Ableton
                          Mixing : Yamaha O1V/Mackie 1402/Allen & Heath ZED R16
                          Monitoring : Mackie HR624

Comment

Zal hem eens door mailen naar Darko, wie weet. Mills staat binnenkort weer in Doornroosje.

Stukjes geluisterd, vette shit hoor! Inderdaad oude Mills style, hoor er wel meer in terug, vooral oude shit, alles wat hier in de platenkast staat

Vanmiddag kopen!

Comment

Wow, mooi man!! En hoe kwam Jeff aan jouw tracks? Van bandcamp?
                              Binaural on Soundcloud

Comment

Originally posted by binaural View Post
                                Wow, mooi man!! En hoe kwam Jeff aan jouw tracks? Van bandcamp?
                                Ben ik ook wel benieuwd naar!
                                www.soundcloud.com/chrisnautilus

http://www.youtube.com/user/cmroosen/videos

Comment

Dik!

Comment

Tof gefeliciteerd ! Vanavond eens luisteren.

Comment

Cool, op label bij DA MAN.

Gefeliciteerd!
                                      "He has Van Gogh's ear for music."

Comment

Vet! Gefeliciteerd en geniet er lekker van
                                        ____________________________________________________________________________
                                        http://www.soundcloud.com/ange-fragile

10% korting op alle Image-Line producten hier: http://affiliate.image-line.com/BDIJHIH498

Comment

Working...
                                        X