Remix ( Trance)

vette track ,maar mix en mastering is niet zo goed
kick is veels te hard, wollig en bonkerig, mid is weg en de basslijn verzuipt in de kick da's echt zonde want qua arrangement is die erg dik.
 
Erg goede track hoor. Er zitten altijd smaak dingen in een plaat, die anderen anders gedaan zouden hebben, maar ik vind m top.

Die kick en basslijn: prima zoals t is, en mastering is in ieder geval echt prima!

Zouden er maar meer mensen zo'n kwaliteit posten hier! ;)

@ Hans-R: heb jij tegenwoordig een Virus?
 
wow pimpampeter, weet dat je cubase je nog dwars zit en het bijna Sinterklaas is, maar je hebt toch geen wortels in je oren, het laag in deze track is verneukt, iemand met te kleine speakers heeft de mix ins standje V gezet en het en laag verknalt. is een grote wollen bonkenede deken, alle definitie is weg

Het zou geen mastering mogen heten
 
Ik ben heel chill, track had ook helemaal top kunnen zijn, maar ga maar eens luisteren op 8" of groter
Of op een PA systeem met 15 of 18" subs de hele ruimte loopt vol, geen mid te bekennen en veels te veel hoog. das jammer. Want daarmee wordt de track te kort gedaan.

Mix hem anders maar eens door een een andere track op een Pioneer djm, wedden dat de bass terugmoet en de mid flink open? Ik snap gewoon niet dat dat bij een label door quality control komt.

Welk label komt die uit Lex? Kan je de mix nog aanpassen?
 
Het enige interessante is dat de ts een leuke plaat gemaakt heeft. Niet of een kick naar wortelstamp klinkt of andere onzin. Ik weet t, t is heel moeilijk om goede dingen in tracks van anderen te zien, maar dit heeft iemand waarschijnlijk met veel passie gemaakt, en daar is ie trots op. En das terecht, daar mag hij trots op zijn.

En als jij, of ik nou alles zouden weten en zo super goed waren geweest, hadden we al lang een wereldhit gescoord.

Voorlopig is jou afzetgebied voor je tracks synthforum, en mijn afzetgebied alle Nederlandstalige liefhebbers. En das toch goed?

Als je een dikke wereldwijde hit scoort, kom dan nog ns uitleggen hoe t moet. Tot die tijd: vertel maar gewoon wat WEL goed is in tracks van anderen. Das veel rustgevender!
 
Ik probeer TS te helpen, aan jaknikkers en reetkruipers heeft niemand iets.
Als Lex nog de kans heeft zou ik als ik hem was de track met een andere kick mixen, niet EQen en elders laten masteren. Niks is erger dan een mooie track te hebben en hem dan extern te laten vernaggelen
 
Bedankt voor de feedback mensen...
Track komt uit op shah-records ( Pedro del mar).
Mastering is gedaan door illitheas, waar het origineel van is.
Ze waren zeer tevreden over de mix en kan deze niet meer aanpassen.
Als het label happy is en de artiest zelf laten masteren dan houdt het op.

Ik zou er geen genoegen meenemen Lex
 
Het wordt misschien allemaal niet zo fijn verwoord, maar de mix is inderdaad niet zo goed. De track zelf klinkt wel lekker euforisch. Qua mix is het een soepje en dat is echt zonde want als dit goed gemixt wordt dan is het een potentiƫle hit. De kick is inderdaad te hard en er worden zaken weggedrukt. Als het ondertussen wel al uitgebracht is in deze vorm, dan is dat een gemiste kans, en niet zo'n kleine.
 
Back
Top