Debuut 13 jarige muzikant

Live Prog

Nieuwkomer
Lid sinds
17 september 2012
Berichten
3
Synthex is mogelijk één van de jongste EM muzikanten in Nederland. Zijn debuut album Pytyhagoras heeft hij gecomponeerd en opgenomen toen hij 12 jaar oud was (hij is net 14 geworden). Dit album is gemastered door niemand minder dan Ron Boots en wordt op het Groove label uitgebracht als officiële CDR release.

De muziek is nog niet helemaal perfect, maar ondanks dat erg mooi en het laat wel zien wat een talent deze jongen is. Een muzikant die steun verdient om verder te komen.

Alles op het album is real-time ingespeeld, dus geen midi! Alle opbrengsten van het album gaan naar Synthex, wat hem in staat zal stellen om zijn muziek te verbeteren.

Op het E-Live festival, aanstaande zaterdag 27 oktober, zal het album verkrijgbaar zijn bij de Synthex stand. Tevens kan het album reeds besteld worden bij Groove: http://www.groove.nl/jump2.php?artnum=86928

Meer informatie vindt je op: http://www.synthex.nl
 
Leuk.

Kom Papa, geef die jongen een Synthex :D

Synthex-300x225.jpg


cover.gif
 
Ik dacht eerst ff.. (jaloers) weer zo'n jong iemand die .... Maar niet te vroeg oordelen, ik herkende z'n site. Echt super wat hij allemaal heeft gemaakt!
 
hoe komt iemand van 13 aan al die apparatuur?
 
Synthex is nu al succesvoller dan ik ooit ben geweest :P
Goed gedaan en vooral doorgaan (zou Barry Stevens van de grote soundmixshow zeggen) :okdan:
 
Kom Papa, geef die jongen een Synthex

Als ik het kon betalen...absoluut 8)

hoe komt iemand van 13 aan al die apparatuur?

De XP80 heeft hij zelf gekocht (met flinke sponsoring van ons), net als de Korg MS20 Legacy controller en de overige synths heeft hij gekregen. Hij is nu druk aan het sparen voor betere opname apparatuur, want er wordt al druk gewerkt aan een nieuw album.

Dus.....je kan hem helpen en een mooi stukje muziek ervoor terugkrijgen...:engel:
 
Respect voor deze jongeman EN zijn ouders die dit, begrijp ik nu ook nog flink stimuleren.!!

toch iets beter dan voor de tv staren ...


:mega::mega::mega::mega::mega::mega::mega::mega::mega::mega:
 
Aangenaam verrast. Als je zoiets leest denk je, aah, weer zo'n 13jarig gastje met Vengeance geprutsel maar vind de tracks die online te beluisteren zijn toch wel goed in elkaar zitten.

Dus dat kan alleen maar beter worden!.
 
super om je kind zich bezig te laten houden met dit soort hobby's ! Ik ben dat ook zeker van plan met die van mij. Hopen dat ze niet op de gebroeders CO toer gaan :)

Geef hem zeker niet alles wat z'n hartje begeert, laat hem lekker veel doen met weinig apparatuur, daar wordt ie alleen maar beter van! En als je wat koopt, koop goed spul ipv cheap crap!

Zet hem op!
 
als hij gek van synths is,en vooral oud spul,koop hem asap zoveel mogelijk spul nu,want binnen 10 jaar wil hij ze toch allemaal en dan gaan ze 3x zoveel kosten als nu,kan ervan meespreken ;)
 
Back
Top