Livedata When Logic Fails

nakken7

Ouwe rot
Lid sinds
26 augustus 2008
Berichten
940
Hallo allen,

Ik maak een draadje aan voor data van onze komende optredens. Nu no kort, hopelijk binnenkort langer.

Vooralsnog:

Haags Popcentrum (Den Haag) - 1 september: opening nieuw seizoen
Panama (Amsterdam) - Datum wordt nog bekend gemaakt


Komt allen! :biertje:
 
Veel succes daar! Ik heb zaterdag een andere "verplichting" anders was ik zeker bij. Maargoed jullie mogen ook naar Groningen komen *bier*
 
Veel succes daar! Ik heb zaterdag een andere "verplichting" anders was ik zeker bij. Maargoed jullie mogen ook naar Groningen komen *bier*

Pablo, jammer! Was leuk geweest je eens te ontmoeten. Groningen. Wil ik graag ook op onze lijst. De vorige keer dat we daar speelde was dik feest! Alleen nog een goed podium vinden waar we goed bij passen...

Hebben jullie ook een pagina op fb?

Jazeker, namelijk deze:

http://m.facebook.com/pages/When-Logic-Fails/164516976940070
 
Pablo, jammer! Was leuk geweest je eens te ontmoeten. Groningen. Wil ik graag ook op onze lijst. De vorige keer dat we daar speelde was dik feest! Alleen nog een goed podium vinden waar we goed bij passen...



Jazeker, namelijk deze:

http://m.facebook.com/pages/When-Logic-Fails/164516976940070

Het komt wel eens een andere keer zeker. Groningen is tegenwoordig ook min of meer overvol met de agenda dus als jullie bijvoorbeeld op Noorderzon of de Eurosonic (die zijn de echte grote festiviteiten) dat moet echter tijdig gepland worden.

Als het concert opgenomen wordt neem ik een kiekje...
 
De volgende datum is bekend:

19 september staan we in de Supermarkt in Den Haag. Erg leuke tent!

Uiteraard is iedereen meer dan welkom!

Komt nog een datum aan voor Panama, Amsterdam.

(ps. Ik zie dat ik deze per ongeluk bij releases heb gezet. Dat had natuurlijk optredens moeten zijn...)
 
En 12 oktober op de Haagse Popweek.

Dus (pak je agenda :) )

- 19 september: Supermarkt, Den Haag
- 12 oktober, opening Haagse Popweek, Den Haag
- Panama, Amsterdam, datum wordt nog bekend gemaakt.



Mods, kan dit draadje naar het "optredens" gedeelte?
 
Back
Top