Schoppenheer - De Weg naar Rome (Album)

SchoppenHeer

Stamgast
Lid sinds
7 juli 2010
Berichten
385
Hallo iedereen,
Eindelijk is het album dan af! Het is een tamelijk conceptueel album geworden en eigenlijk bedoeld om als geheel van begin tot eind beluisterd te worden. Download en beluister het album hier : http://schoppenheer.bandcamp.com/album/de-weg-naar-rome

En als het album je bevalt zou je eventueel een paar euro kunnen storten op 7782840 t.n.v. P.L.C. Bezemer om mij te steunen!
 
goed bezig,

Mooi nummers, goede beats en leuke teksten.:dj:

Je stem komt me bekent voor. Volgens mij hebben wij wel eens een muziek project gedaan.

Kom je uit het oosten??
 
Leuk, je was er al even mee bezig! Ik ga het van het week3ndp eens beluisteren. :-)
 
Stoer, ik zag het al per mail.

Your download from SchoppenHeer has been started!
 
Ben zelf niet zo van de texten, dus luister meer harmonisch, maar vind het een stoer en vooral muzikaal album!

Schoppenheer gaat zeer zeker wel een duidelijke plek vinden in den NederHop!! :mega:
 
Te gek man! Ik kan me het nummer "Hieperdepiep hoera" nog goed herinneren ( toen was ik al fan)!!
 
Helemaal af!
Ik hoor wat oude bekende maar het is in een volgende fase beland
:okdan:
 
ja,zou ik kunnen doen, maar tot nu toe ben jij de enige die er naar vraagt. Dus ik weet niet of het zinvol is. Alhoewel,misschien toch wel nu ik er over nadenk. Dan verander ik de titels in het Engels en heb ik internationaal een portofolio aan beats en ben ik niet meer gehinderd door de Nederlandse taal.
 
Back
Top