(Trance) Lisaya - Window Of Opportunity [CNR026]

Alan

Fatty Fat
Lid sinds
22 juli 2004
Berichten
910
Locatie
Simpelveld
Vanaf vandaag verkrijgbaar, een van mijn laatste tracks, "Lisaya - Window Of Opportunity". *D

Gemaakt met Cubase, wat softsynths (o.a. Gladiator, Nexus, Sylenth1) en een Kurzweil PC3x (Piano).
Vocal samples zijn ingezongen door Nicky Starmans.

Ik heb er ook een video bij gemaakt, zie hier op .

Downloaden bij o.a. Junodownload..

Veel luisterplezier gewenst!
 

Attachments

  • CS1968159-02A-BIG.jpg
    CS1968159-02A-BIG.jpg
    64 KB · Bekeken: 68
Snelkookbami, ik wilde proberen het zachte (piano, vocal) en het machinale (glitch, zaag) tegen elkaar af te zetten in een track, vandaar de keuze voor het glitch effect na de break.
De extended versie heeft een veel langere uplifting intro, misschien dat je die mooier vind!

Bedankt voor het luisteren in ieder geval.
 
Vind dit een erg geslaagde track met een mooie akkoorden progressie !
Het enige spijtige vind ik dat het geheel wat plat gecompresseerd is waardoor alles op elkaar gedrukt zit.
Loss of definition en panorama !
 
Thanks waz.

sKeLeTvm: Qua compressie enz. heb je wel gelijk. Het is moeilijk een compromis te vinden tussen wat er tegenwoordig verwacht wordt van de moderne luisteraars (zo hard mogelijk ;) ) en toch nog een lekkere headroom en definitie te bewaren en de feel van het origineel bedoelde mee te geven. Maar geloof me, het kan nog erger :)

Snelkookbami: Ik ben niet zo thuis in de label wereld. Tot nu toe ben ik tevreden geweest met CN. Maar ik zit er niet aan vast of zo. Ik sta uiteraard altijd open voor suggesties.
 
(Trance) Lisaya

(Trance) Lisaya

Het betere werk !!! vette track , echt goed , goeie compositie !! en ja natuurlijk de vsts, Gladiator, Nexus, Sylenth1, ik gebruik ze ook veel . wel opletten met compressie ! en meer in het mid werken 925Hz - 3,60khz

Nog meer van dat Alan .
 
Erg mooie track qua melodie en soundkeuze, die compressie is vreselijk, maar ik ben dan mogelijk ook niet de doelgroep.
 
Het is al gezegd: de compressie. En dat hangt ook samen met de mix natuurlijk.
Ik mis de ruimte in de mix. Het is nu teveel een gevecht geworden en luistert daarom niet zo relaxed.
Goeie track verder hoor.
 
Om dat ik het onbegrijpelijk vind dat sommige tracks op SF (te) veel misplaatste aandacht krijgen terwijl een fantastische track als deze zo weinig respons krijgt,
deze nog eens even onder de aandacht brengen.
Hoe loopt het met de verkoop Alan ?

Enneuh, meer van dit man !
 
Back
Top