Colors Trance compilation impression mix

daarnaast is het misschien wat meer energy in dat gebied, maar een aantal vinden de huidge trend van flinterdun laag gewoon niet mooi.
 
die 2e plaat is echt pleurissen! oejoej! nr 4 loeit um ook goed weg. verder is trance niet mn ding, maar over het geheel klinkt het niet slecht in zn genre.

wel jammer dat je vreemd gaat :)
 
LOL ben gewoon lekker bezig met forumvriendjes die dit soort projecten leuk vinden om te doen.
we gaan ook wel weer voor een V2 op het synthforum denk ik
 
voor mij zijn "A world Away"van JDC waanzinnige oldskool break, met echt de beste euphoric melody van de laaste 5 jaar. zoals Sean Tyas en PAul Miller deden in hun goede tijd. en "Electrox" van Dirtbox Divas de knallers
"Sidetracked" van Storyteller is ook erg prettig.

"Miami" van Jean Luc Wu, is eigenlijk wat Avici graag zou willen kunnen maken. Binnen z;n genre ook erg lekker
Natuurlijk staan er ook wat mindere godenzonen op (waaronder ikzelf) maar het is net zoals het SF album een forum effort. Iedereen die committed was en een redelijke track had, kon meedoen.
 
smaken verschillen Bami ;)

Jij mag het niks vinden, geeft niks.
 
Overdrijven kun je ook nog steeds erg goed Raphie.


Verklaar u eens nader ipv de ene na de andere onliner eruit te gooien, mensen zoals jij verpesten echt de sfeer hier op SF. 8o)
 
beiden zijn smaak, zijn niet mijn tracks, ik geef er alleen een oordeel over.
 
Het gaat hier natuurlijk niet over de hakketakkehakketakke 160bpm distorted 909 techno van 10 jaar terug. Maar gewoon over de <128bpm huidige techno
 
van m'n amerikaanse vriendjes:


Hey fellas...

Your songs will be LIVE ON AIR this Saturday Night/Sunday Morning at 3:30 AM PST on the Super Estrella Afterhours Mixshow. The show airs locally here in Los Angeles on 107.1 FM, but you can also stream it online.

To Stream it...

1.- http://www.SuperEstrella.com
2.- Click on the big red button on the top left that says EN VIVO (Live). It's right above the logo.

Again, congrats to all of you.
 
Back
Top