Release When Logic Fails album - A Countdown to Infinity

Congrats met de release! Zitten leuke tracks bij, doet me wat denken aan het werk van Terrence Fixmer en McCarthy.
 
Weer een recensie, ook lekker positief. Citaat:

"Met muzikale invloeden als Soulwax, Trentemöller, The Prodigy, Justice, Daft Punk, Baskerville en The Chemical Brothers is When Logic Fails' creatieve mix van dance, elektro, pop en rock moeilijk te classificeren maar eigenlijk moet je de logica ook gewoon laten varen en je helemaal los laten gaan op wat deze twee hebben geproduceerd."



http://www.musicfrom.nl/magazine/recensies/39679/when-logic-fails-a-countdown-to-infinity.html

Tijd voor wat optredens!
 
Ben er ff lekker voor gaan zitten.. DIK DIK DIK!!!

Super producties!! en verassend dynamisch.. mooie versmeltingen van uiteenlopende stijlen.. :halleluja :okdan:
Erg lekker allemaal.. heerlijke drive op "An Early Volunteer" en "Poph" is zo lekker groovy, jazzy.. lekkere vocalen ook.. ;)
 
Haha, thanks man, lees je bericht nu pas en moest even puzzelen, omdat je je naam hebt veranderd!

Er viel weer een recensie op de digitale mat, dit keer ook weer héél positief:
http://www.popunie.nl/?id=10275

Het lijkt met elke recensie positiever te worden!
 
Een jaar later komt nog een recensie van 3 voor 12 Den Haag binnen van ons vorige album. Dat zal toch wel de laatste zijn:
http://3voor12.vpro.nl/#!/lokaal/de...When-Logic-Fails-A-Countdown-To-Infinity.html

Niet al te positief overigens. Citaat:
"Een onopvallend album dat op tweederde van de 42 minuten lange plaat vermoeiend begint te worden. De brug is dan ook te makkelijk te maken: When Logic Fails produceert gefaalde logica. Het idee is leuk, rock gecombineerd met electro, maar de uitvoering is op bepaalde momenten teleurstellend."

Mooi moment misschien om afsluitend samen te vatten:
Eclectro.nl: De kwaliteit van de nummers staat als een paal boven water. Goede ritmes, lekkere melodielijnen en de band is niet bang om de diepte in te gaan.

Musicfrom.nl: Met muzikale invloeden als Soulwax, Trentemöller, The Prodigy, Justice, Daft Punk, Baskerville en The Chemical Brothers is When Logic Fails' creatieve mix van dance, elektro, pop en rock moeilijk te classificeren maar eigenlijk moet je de logica ook gewoon laten varen en je helemaal los laten gaan op wat deze twee hebben geproduceerd.

Popunie: Deze gasten hebben een dijk van een plaat neergezet met creatief artwork (applausje voor de designer). Lekker voor in de auto, tijdens een feestje of gewoon zomaar.

Festivalinfo: A Countdown To Infinity is een prima dance-album, van de Nederlandse Daft Punk in de dop.

Het "countdown"-tijdperk is nu afgesloten, tijd voor nieuw werk.

Binnenkort kort dit uit:
 
nu na een jaar, goede recenties en exposure, wat optredens,wat hebben jullie nu uiteindelijk netto verdiend aan album verkoop en spotify plays? daar ben ik nou wel heel benieuwd naar
want jullie hebben goede content, goede exposure gaan de extra mile in jezelf te marketen
ben benieuwd wat dat nou heeft opgeleverd.
 
nu na een jaar, goede recenties en exposure, wat optredens,wat hebben jullie nu uiteindelijk netto verdiend aan album verkoop en spotify plays? daar ben ik nou wel heel benieuwd naar
want jullie hebben goede content, goede exposure gaan de extra mile in jezelf te marketen
ben benieuwd wat dat nou heeft opgeleverd.

Helemaal niks. Nog niet eens het bedrag dat het gekost heeft om het uit te brengen.

Overigens doe ik het daar ook niet voor. We zijn twee goede vrienden die graag muziek maken, allebei vanuit onze eigen invalshoek. Ik heb niet het idee dat ik daarmee ooit zodanig zal verdienen dat ik bereid ben mijn baan ervoor op te geven en een enorme stap terug te maken in inkomsten.

Met remixen en optreden verdienen we overigens wel wat, maar rijk worden we er niet van. Niettemin hebben we er enorm veel plezier in! Anderen, ook, daarom hebben we nog regelmatig leuke optredens en positieve reacties.

Hoe zit dat met jou, hou je er iets aan over?
 
Releases, een extra happy meal voor de kids
studiowerk & mastering betaald beter, maar ook niet genoeg in volledig inkomen te voorzien. dus ik heb mijn andere activiteiten ook nog niet op kunnen geven
 
Back
Top